Ja maar ik kan hem dus nu niet meer vinden, normaal hoef ik niet zo diep... nu was hij weg en ik probeerder dieper, maar nee hoor hahahah dus ik hou op met frutsen! groetjes
moet je eens lezen in het topic over de billingsmetode, daar staat een en ander omschreven wat je kunt voelen
@ natasja, weet jij al wanneer je mogelijk gaat testen? Jouw NOD was toch ook 01 april? Ik heb testen besteld, dan heb ik ze alvast in huis.
waarschijnlijk moet je wel diep maar iets meer naar voren voelen. ik hoop gewoon voor je dat je zwanger bent.
Heb goed gevoeld hoor, kon er echt niet bij Ben er niet van overtuigd. ik word straks gewoon weer ongesteld. groetjes
Ik heb nog niet zo vaak gevoeld, dus ken de verschillen nog niet zo goed. Nu net even gevoeld voor de gelegenheid en ik voel alleen maar een zachte, donzige massa. Is hier iets uit op te maken??
Weet niet, bij mij is zacht dat mijn menstruatie gaat komen maar geloof dat het bij andere weer anders is. Ik voel even niet meer, ik zie het allemaal wel. Ja 1 april, maar ik ben toch niet zwanger, had eerder op de avond wat gelige/grijzige afscheiding... niet veel maar ik denk dat spotting er weer aan komt en daarnaa weer gewoon mijn menstruatie...
ik hoop het niet hoor Natas, ik ga even nog harden duimen voor je hoor!! @Molly, bij mij wordt ie pas zacht als de ongi er is, tot dat moment blijft ie bij mij hard
Ik blijf ook voor je duimen Natas. Hoop heel hard dat je niet WEER teleurgesteld wordt (omdat je zelf aangaf dat je er geen goed gevoel meer over hebt) Knuf Elvira
hoi hoi, ik heb geen idee hoe je baarmoeder zou moeten voelen, iig heeel veeel succes en ik hoop dat je nod een nod word . gr saskia
To NOD Or not To NOD That's The question Maar jarig ben je dan wel dus wie weet krijg je een heel leuk cadeautje, gemaakt uit 2 streepjes??? Groetjes van kiki PS ondertussen al wel een paar blauwe duimen en afgekloven nagels verder. laatste is niet waar, vind nagelbijten vies