Kan niet echt iets bedenken, help?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb n weekje vakantie, en heb (zie onderschrift) 3 kids. Nu wil ik zo graag met ze naar de speeltuin of zwemmen oid maar dit gaat niet :s want ze vliegen natuurlijk alle kanten op. Helaas is er niemand die met mij mee kan, die ik zo kan bedenken.. En achter buiten begint ook een beetje eentonig te worden. Ik wil iets leuks met ze gaan doen, maar wat is te doen?

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Misschien naar een indoor speeltuin? Als je er 1 kwijtraakt zijn ze iig ergens in de omgeving en kan niet echt iets gebeuren.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Of een buitenspeeltuin met een hek erom?

Badje in de tuin niet voldoende?
    Wij hebben een octopus die je aan de tuinslang vastmaakt en uit de tentakels komt dan water en die gaan alle kanten op. Dreumes vond het superleuk! Bij de Intertoys gekocht.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb weinig te besteden. We zijn vanmorgen vroeg naar de grote speeltuin geweest. Er was nog niemand. T gaat er niet alleen om dat ik ze 'kwijt kan raken' maar meer dat ze niet tegen schommels of andere bewegende dingen oplopen ;) heb maar 1stel armen nl.

5. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Wij vermaken ons 6 weken door de week in onze tuin omdat ik niet zo heel erg mobiel ben en het op dit moment niet zo heel erg trek de hele dag onderweg te zijn.

Lekker veel afwisseling in brengen dan wordt het ook niet eentonig.
    Nu de zon zo mooi schijnt staat het "zwembad" natuurlijk ook.

Hier een paar ideeen die wij hier doen:

- Picknick (kan ook in een park in de buurt bv en eten doe je sowieso iedere dag)
    - Tent in de tuin opbouwen (mijn jongens vinden het geweldig :D)
    Je zou dus ook bv een nachtje in de tent kunnen slapen als je dat wat lijkt)
    - kleine spelletjes tussen door (koekhappen, appel /voor oudere kinderen zou dit ook snoep bv kunnen zijn) uit water halen met je mond, ei op lepel een stuk balanceren)
    - Afvallzakken (die zwarte dikke) in een baan neer leggen, zeep en water erop en glijden maar :p

Er zijn nog meer dingen die je kunt doen, laat je fantasie lekker spelen de kids zullen genieten ;)

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

indoor speeltuin lijk me nu niets met dit warme weer... misschien buitenspeeltuin met een hek erom heen..

of tuigjes kopen zodat ze kennen lopen en je ze wel alle 3 vast heb en na de kinderboerderij.

7. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Toen die van mij deze leeftijd hadden, deed ik ze tuigjes aan, waar ik ook heenging, anders kom je helemaal nergens als je alleen bent.

Zo kun je wel naar de speeltuin, ik liet ze op hun beurt wachten. Hier hadden we ook een klein park met een paar dieren ( nu niet meer), vonden ze ook wel leuk. Rondje strand aan het einde van de dag. etc. Met tuigjes om, kan er niks gebeuren, je hebt dan best wel veel vrijheid.

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

Deel Deze Pagina