Wij zijn gek op dickmanns negerzoenen. Maar hier in NL kunnen wij ze nooit ergens vinden, dus als wij in Duitsland zijn nemen we vaak 1 of 2 dozen mee. Nou had mijn vriend een aantal weken geleden eens een mail gestuurd naar dat bedrijf met de vraag waar ze te krijgen zijn, niks van gehoord. Komt er vandaag ineens een pakketje binnen met een grote sticker breekbaar erop. Ik wist niet wat het zou kunnen zijn, we hebben niks besteld en zeker niks breekbaars. Ik openmaken, wat zie ik.....Een doos negerzoenen! en daarbij nog wat andere lekkere chocolade snoepjes. Brief erbij gelezen dat ze zo blij waren met onze vraag waar we ze konden krijgen, eindelijk weten we het!! Nu konden we op ons gemak gaan zoeken volgens hun want we hebben een voorraadje!! Ik blij dat de C1000 bij ons ws volgend jaar ofzo een jumbo wordt, daar kunnen we ze krijgen! Geen idee wat ik hiermee wil, maar in elk geval een warme douche voor ....en de dickmanns!!!
Dat doet Dickmanns leuk! Fijn dat er nog bedrijven zijn die weten hoe ze met klanten om moeten gaan! Toppie! Geniet van de negerzoenen!