Sophie, alleen niet zo origineel meer.. Wat vind je van Dane (spreek je uit als Daane). Vind ik erg leuk bij Lotte en heel origineel!
Sophie wordt toch het meeste genoemd maar wat we inderdaad jammer vinden is dat het een top 3 naam is. Maar aan de andere kant als wij het nou een mooie naam vinden...Lieke en Sanne vallen toch af. Ook omdat we het niet zo mooi vinden klinken bij Lotte (eindigen allemaal met een e). We hebben nu wel weer 2 namen erbij op het lijstje nav dit forum dit zijn Nina en Milou. Wat vinden jullie van deze namen???
Lotte en Sophie horen bij elkaar vind ik. Hoewel ik Nina ook wel erg leuk vind hoor. Milou vind ik zelf minder.
Sofie vind ik het leukst! Sanne wat soft maar ook wel leuk. Lieke erg leuk, maar ik zou persoonlijk niet weer een naam met een L doen. Nina vind ik vreselijk kattig en hard klinken, Milou vind ik wel erg leuk! Hier nog wat ideetjes: Aniek / Anniek Anne Anouk Aukje Bente Bine / Biene Birgit Elin Eline, Elien, Elina Elise / Elize, Elisa / Eliza Else / Elze, Elsa / Elza Emma, Emme Eva, Eef, Eefje Evelien Feline / Féline, Felien / Félien Femke Fenne Fiene Floor, Flore, Flora, Floortje Hanna / Hannah, Hanne Hilde Ilse Imme, Imma Inge Iris Irja Irsa Isis Ize / Ise, Isa / Iza Janne, Janna / Jannah Jannike Jette Jona Jonna Jorien, Jolien Jula Karine Kirsten Madelief Mari Marije Marit, Marrit Marle, Merle, Meerle, Mirle Marre, Mare, Mara, Maren, Maartje Meike, Mieke Merel Mette Mia, Mea Mirre Neeltje, Neel, Nele, Nela, Nelle, Nella Nenna Nieke Niene Nienke / Nynke Nora, Nore, Noor, Noortje Norell Ranee Roos, Rosa Sanna Sara, Sare, Saar Sietske Silke Stella Suze Tessa, Tesse, Teske, Tessel Vera, Vere, Veerle Wende