Ik denk niet dat veel mensen inspiratie zullen halen uit deze lijst, maar wilde hem jullie niet onthouden. De 175 vreemdste kindernamen van 2012 - Vernoeming.nl | Vernoeming.nl
hu deze staat er ook bij: ik geloof nr 155 O dat kind heet o? jemineetje er staan namen bij dan denk ik hoe is dit geaccepteerd. maar Fokje vind ik ook een vreselijk rare naam maar zo heet een zus van mijn vriend ook. (komen uit Friesland daar is het wel normaal) andere zussen N.iesje en P.ietsje
Hahaha wat een namen hè. Maar deze lijst heb ik hier pasgeleden ook gezien, ik geloof bij "films, televisie en nieuws ".
Haha ik ken dus serieus een paar kinderen met namen die op die lijst voorkomen Ga niet noemen welke haha, maar bij sommigen denk ik ook van uhhh ok...?? Maar die ik ken en waar ik al helemaal aan gewend ben bijvoorbeeld is Infinity.. Eerst had ik ook mijn twijfels aan die naam, maar Jayro's vriendinnetje heet zo en dat is al helemaal gewend. Kwestie van smaak, maar ik vind een aparte naam vaak leuker dan een naam uit de top 10.
De ouders van het kindje Woest hadden vast een woeste avond toen de kleine in de maak was hihi! Succes??!!
Jeetje hoe kun je je kind dat aandoen? Sommige gaan nog wel maar andere namen echt.... Dat zou verboden moeten worden.
Haha Brik... Dat betekent (een soort van) loempia, in de taal van mijn man. En Arafat, vind het een beetje raar dat ze dat onder beroemdheden plaatsen. Ja er was ooit iemand die zo heette, maar eigenlijk is het gewoon een plaatsnaam, van een plek iets buiten Mekka. En aangezien er ook gewoon mensen Safa, Marwa, en Mina (resp. 2 bergen in Mekka en een plaats net buiten Mekka) heten vind ik dat niet raar. Waarschijnlijk is dit kind dus niet eens naar deze persoon vernoemd maar naar deze voor moslims belangrijke plek. Osama is ook niet raar, was gewoon een metgezel van de profeet Mohammed (vrede zij met hem) al kan ik me voorstellen dat er mensen tegenwoordig nare associaties bij hebben. Maar de meeste Osama's zijn echt niet vernoemd naar Bin, hoor. Evangelie zou ik zelf niet kiezen, maar vind ik niet raar/schokkend.
hahahahahaha!! ik ken iemand die noemde haar kind lotus ..... ik vind het NIKS........ bij lotus denk ik trouwens aan toilet artikelen.....En het is typisch een naam die beroemde mensen kiezen. het is niet super lelijk.... maar vind het gewoon niks...