Kan niet kiezen -> meisjesnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Estavanax, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Sophie
    Ella

Hannah
    Elle

Vind persoonlijk Hannah en Belle écht helemaal niet leuk.
    Belle als in Belluh vind ik stukken leuker en dan zou die van mij ook in de top 3 staan.

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.365
    113
    Vrouw
    Sophie. Jammer dat het zo een veel gekoze naam is. Maar dat is ook niet voor niks. Doe wat het beste voeld.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ella, leuke naam. De rest vind ik minder.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn volgorde:
    Hannah! Mooie naam.
    Belle vind ik leuk als deze word uitgesproken als belluh, anders wat minder.
    Ella gaat wel.
    Ik ben echt sophie-moe.

5. Anna1083

Anna1083 Bekend lid

21 okt 2016
    841
    323
    63
    Sophie: komt veel voor maar blijft leuk. Mooie naam!
    Belle: heel mooi! Ik zou er ersoonlijk Isabelle van maken en roepnaam belle.

Ella: vind ik echt een verschrikkelijke naam. Kattig, tuttig.
    Hannah vind ik ouwelijk lomp en boers. Niet mijn smaak dus;(.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ella vind ik het leukst. :)

7. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Mijn voorkeur gaat naar Ella of Sophie

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Hanna
    Ella
    Sofie
    Belle

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Mee eens.

10. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijne ook :)

11. Estavanax

Estavanax Lid

16 sep 2017
    56
    45
    18
    Wat een reacties!! Dank je wel allemaal! De meningen zijn echt verdeeld :roflmao: maar over het algemeen is Belle niet zo populair.. ik twijfelde al over de uitspraak en had zelf eerst de voorkeur voor ‘belluh’ maar dat is ook weer zo bellen als in telefoneren.. lastig.. mijn vriend vindt Hannah het mooist, dus die was ook heel blij bij het zien van de eerste reacties.. ik zelf twijfel heel erg tussen Sophie en Ella.

Sophie is idd populair.. heel erg populair alleen wij kennen er gelukkig geen een.. dus voor ons valt het mee, maar het blijft een landelijke top 3 naam:eek: En Ella.. tsja, ik vind de naam zo mooi als ik het geschreven zie staan, maar na een avondje uitspreken merk ik dat het niet meer lekker bekt. (Door de vrij harde A op het eind)

Met andere woorden.. we zijn er nog niet uit :oops: toch heel erg bedankt voor jullie meningen, het werpt zeker wel hier en daar een ander licht op de namen! Maar Mn getwijfel maakt ook dat ik dus denk dat het deze namen dan sowieso niet moeten zijn.. anders twijfel je niet.. o_O

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Als de uitspraak gewoon Belle was geweest, was mijn top 4 precies de volgorde hoe je het neer hebt gezet.
    Maar nu je het uit wilt spreken als Bell, kom ik op deze top 4:
    Ella
    Sophie
    Hannah
    Belle (Bell)

Ella op #1 dus!
    Al vind ik persoonlijk Mila leuker (ondanks de #1 notering in de lijst)

13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik vind Ella heel er leuk! Komt niet veel voor en is mooi en duidelijk uit te spreken.

Hannah is een naam die je vaker hoort, international bekend en daarbij dus gewoon een prima naam.

Sophie is een mooie naam, maar inderdaad veel voorkomend. Sofie vindt ik zelf een mooiere schrijfwijze. Ook al ken je zelf nu niet veel maar die Sophie heten, kan het zijn dat jullie dochter straks bij 3 Sophie's in de klas zit natuurlijk.

Belle vind ik ook als Bell wel leuk klinken, maar ze moet het straks wel steeds uitleggen. Dat kan vervelend zijn. Wellicht is Bella nog een optie als combinatie van Ella en Belle?

Weet ook dat je door de hormonen aan het twijfelen kan gaan. Je kunt natuurlijk ook de optie die hierboven gegeven is voor Isabella gaan. Dan kun je voor Ella Bell en Bella gaan als roepnaam.

Ella vind ik het leukst van de 4.

14. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

15. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Als de populariteit je niets uit maakt dan zou ik voor Sophie of Sophia gaan. Vind dat een hele zachte naam en heeft een mooie betekenis.

Deel Deze Pagina