klopt ik heb vorig jaar ook een langere jas gekocht voor onze dochter, stond haar geweldig maar fijn erin spelen kon ze niet. Dus dit jaar voor een sportief kort model gekozen.
Ik zou gewoon een handige jas kopen voor een kind van 4, waar ze heerlijk in kan spelen en ravotten. Het gaat om een jas van 130 euro!?!
Ik heb gekozen voor rood... Vind dat straks met de sneeuw kindjes wel moeten opvallen... En met grijs ( vind ik wel een super mooi.model jas ) heb je kans dat ze opgaat in de sneeuw en auto's haar niet snel zien...
Misschien moeten sommige heel praktische mama's begrijpen dat sommige kinderen meerdere jassen hebben... om buiten te spelen maar ook voor 'de mooi' ... gewoon omdat het leuk is en omdat het kan. Mijn dochter heeft ook twee jassen.. een heel praktisch (en ook leuk natuurlijk) en één mooi voor over jurkjes enzo. Ik heb zelf ook meerdere jassen.. ik vind een jack op een jurk niet mooi dus dan een mantel. De reden waarom ik het niet zo'n goeie jas voor een 4 jarige vind is omdat het mooier vind staan bij langere meisjes die dus gewoon wat ouder zijn
Cygnet: inderdaad ze heeft van vorig jaar nog een jasje waarin ze buiten kan spelen. En wil een nette jas voor erbij. Het liefst een lange omdat we heel veel op de fiets doen en dan is een lange jas lekker in de winter. Ze hebben inderdaad ook leuke jurken van dit merk
Als ik moest kiezen zou ik ook voor de grijze gaan. Mijn dochter heeft ook een lange nette en een korte stoere. Ik ook trouwens.
Ik vind de grijze het mooist, maar vind ze alle drie erg lang voor een 4-jarige. Lijkt me lastig met buiten spelen. Persoonlijk heb ik geen behoefte aan een nette jas voor mijn kinderen, al kunnen ze er best 2 hebben. Ik zie dat niet voor me: nee meisje, je hebt nu je nette jas aan dus je kunt niet op dat rek klimmen. Zij gaat geen onderscheid maken tussen 'voor de mooi' en 'voor de handig'. Maar misschien werkt dat bij andere kinderen dan de mijne wel. Dan kies ik dus voor de grijze.
Ik heb voor de grijze gekozen. Apart maar erg leuk! De rode kwa kleur erg mooi maar de mouwen vind ik niet mooi. De blauwe vind ik sowieso niet mooi.