Van de meisjesnamen vind ik Vera de mooiste, maar Vivian ook mooi. Bij de jongensnamen ben ik niet zo kapot van de naam Morris, de andere drie vind ik echt mooi!
Morris! Vind ik zo'n leuke naam, voor klein en oud. Tobias en Tristan ook, maar Morris het leukst! Elva, even wennen maar zeker niet verkeerd. Ilva vind ik leuker, maar dat komt omdat deze naam bekend klinkt. Vivian vind ik leuk maar een beetje te 'boers' (bedoel ik niet lullig) Vivienne vind ik klassieker en vrouwlijker overkomen. Mabel vind ik niet leuk.
Vivian en Mabel vind ik niet zo leuk, Elva daarintegen wel. Hoor je niet vaak en het is toch normaal uit te spreken/ te schrijven etc (ook belangrijk). Tobias, leuk!
Ik vind Vivian en Tobias mooie namen! Bij Morris moet ik een beetje aan 'n hond denken en heeft 'n beetje een negatieve klank voor mijn gevoel.
Vera en Morris. Heel eerlijk gezegd had ik bij Vivian meteen het woordje, Vifi het hondje in mijn gedachte.
Vera vind ik wel aardig, de rest is niet mijn type naam. Morris vind ik echt n hele leuke, stoere naam. Ook de andere jongensnamen vind ik niet zo...
Elva, nee, niet zo mijn ding geloof ik.... beetje een merk Vivian, mwoah beetje ouderwets Vera, aardige naam Mabel/Maebelle, vind ik geen leuke naam (en Maebelle ontzettend gezocht) *********** Nicholas, aardig, wordt wel Nick Tobias, leuke naam Morris, heel leuke naam Tristan, leuke naam ook Ik vind Nicholas de minst leuke naam en van de meisjes eigenlijk niets echt leuk
Elva: leuk Vivian: niet mijn smaak, maar niks mis mee Vera: ´´ Mabel/Maebelle: doet me aan het koningshuis denken Nicholas: dan vind ik Nicolai leuker Tobias: prachtig Morris: niet zo mooi Tristan:leuk