Ik woon al 2 jaar in een flat van 4 hoog op de 3e verdieping. Heb echt nog nooit een glazenwasser gezien,heb alle glazenwassers gebelt die ik op internet kon vinden en ze vertellen me allemaal hetzelfde..namelijk dat ze niet in elkaars buurt werken!! Maar ze konden me ook niet vertellen wie de ramen in de buurt waar ik woon doet,behalve 1 persoon dus ik weer zoeken op het internet en is dat nummer dat erbij staat, niet in gebruik De woningbouw heb ik gebelt en hun kunnen verder niks voor mij doen,de gemeente gebelt maar hun konden me ook niet helpen. Me ramen zijn zo vies van buiten,wat zullen de mensen wel niet denken En het is echt niet zo dat ik nu pas bel naar alle glazenwassers, sinds ik hier kwam wonen zo ongeveer. Heb het nu zelf maar geprobeert met zo een verlengde ramenzeem(ding) weet echt niet hoe je dat noemt maar in iedergeval ziet de helft van mijn raam er schoon uit.. Hoe kan ik mijn raamprobleem oplossen?? Sorry voor het lange verhaal.
Je hebt van die zemen die werken met magneetjes, dan lap je van binnen uit je buitenraam.. misschien daar eens naar kijken.
Mischien maken 1 van je buren wel gebruik van een glazenwasser, zou je aan hun kunnen vragen of ze een telefoonnummer hebben.
Ik hoor veel slechte verhalen over die zemen maar ze zijn dus goed? T kost ook nog eens wat dus wil geen geld uitgeven als t niet echt goed werkt. Ik zie trouwens dat mijn buren die in hetzelfde portiek als ik wonen ook vieze ramen hebben volgens mij hebben hun er ook geen.
Er wordt geen bedrag ingehouden in de servicekosten voor ramen wassen hoop ik? Zou zomaar kunnen zijn dat je woningbouwvereniging dat wel doet en er nooit een glazenwasser wordt geregeld.
Geen idee, ik heb een huis met ramen op de begane grond en boven zijn kiepramen die ik helemaal rond kan draaien, oh en ik heb een poetsvrouw, dus ik lap geen ramen.
Bizar he, die glazenwassersmaffia! Hoe kunnen zij nou bepalen wiens wijk het is? Dat maak ik als klant toch wel uit... Hoor af en toe vreselijke verhalen over bedreiging tussen glazenwassers als iemand het waagt om in de verkeerde straat aan het werk te gaan. Belachelijk! Hier was het ook zo, maar het bedrijf dat 'onze wijk' had leverde zulk slecht werk af dat bijna alle VvE's er van af gestapt zijn. Ze hebben nog wel eens wat geprobeerd naar het bedrijf dat we toen hebben ingehuurd, maar dat heeft uiteraard niets opgeleverd. Ik geloof dat er ook aangifte is gedaan tegen die bedreigingen, toen hield het wel op. Ik zou het via de eigenaar van de woning regelen. Is het een huurwoning, dan de woningbouw vragen. En is het een koopwoning, breng het eens ter sprake in de VvE.
De woning is van de woningbouw maar die konden me niet verder helpen. Heb maar gezocht op glazenwassers in andere steden rondom de plek waar ik woon, gelukkig maakte deze meneer er geen probleem van en komt hij binnen 2 weken langs om te kijken hoehoog het bedrag zou zijn. Waarschijnlijk niet zo veel dus ben blij als dit geregeld is! Je hebt helemaal gelijk wat betreft dat we zelf wel mogen kiezen wie we als glazenwasser willen,:S vond het al zo raar.