Kan niet meer wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasminn, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee klopt dat is helaas het vervelende je weet nooit of het zowiezo een keer gaat lukken. Als je dat van te voren wist is het natuurlijk iets makkelijker. Wij beginnen in september en heb natuurlijk hoop ik ook dat het snel raak is maar we gaan het zien.

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, daarom je weet het nooit helaas.
    Je moet gewoon gaan beginnen wanneer je het echt echt wilt. En dan maar wachten. Gewoon een leuke tijd van maken.
    Mijn man kwam gister met gebak aanzetten omdat we voor onze eerste ronde, we moeten het vieren zeg die dan. zo lief.
    Moet wel zeggen ik moet het af en toe ook los kunnen laten wat ik dus helemaal niet doe! Het is nu nog vakantie gelukkih ihiihih

3. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Hmm ik heb bij beide zwangerschappen begin december positief getest en ben beide keren uitgerekend in de zomer. De eerste keer in juli en nu midden augustus.. Dus ik denk dat er een foutje zit in je berekening ;)

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    ow ja dat is idd handig dan... Nou ja afwachten dan maar hè wanneer het zogezegd raak is. Nee dit is mijn tweede kindje en derde zwangerschap. Dat wel

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, klopt, ik legde mijn bedoeling een beetje verkeerd uit. Als je voorbij de helft van december gaat zit je al eind augustus en de meeste zijn toch wel een paar rondes zoet. Dan kom je zo zachtjes aan wel in de herfst of met pech in de winter uit. Als je nu start is de kans op uitgerekend zijn in de zomer, groter.

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat lief van je mannetje dat die met taart aan kwam om het te vieren. En het klopt wat je zegt je moet beginnen wanneer je het allebei echt wilt. En dan is het maar zien wanneer die posi test komt.

7. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    @ yasminn: ben al een jaar of twee gestopt met de pil, dus dat scheelt. had altijd een super gelijkmatige cyclus van 27 dagen, altijd hetzelfde. tot de laatste maand, toen was ie ineens 31 dagen! raar, zou dat komen omdat ik er (onbewust) al zoveel mee bezig ben?

Zou het veranderen van de lengte van je cyclus ook te maken kunnen hebben met de vitaminepillen die ik sinds 4 weken slik (KV vitaal zwanger) ter voorbereiding. (zit ook foliumzuur in)?? heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

het stomme is dat ik nu dus niet zeker weet wanneer mijn nod is, omdat mijn laatste cyclus anders was.

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36

Nou gefeliciteerd met je zwangerschap! Je mag al bijna bevallen zie ik spannend. Geniet er lekker van!;)

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, mijn cyclus is ook regelmatig. Maar zo je maar dat het altijd kan veranderen. Soms moet je het loslaten, maar ik doe het ook niet hoor! af en toe mezelf niet te gek maken.

Ik heb hier op het forum een x gelezen, weet helaas niet meer waar.
    Dat die gene door het slikken van tarwekiem en vitamine pillen de cylus langer is geworden. Dat bij mensen met altijd een regelmatige cyclus het juist langer kan maken. Diegene is ook gestopt.
    Maar weet niet in hoeverre dit klopt en of het bij jou ook zo is.
    Ik slik zelf alleen maar foliumzuur, pas als ik zwanger ben wil ik vitamines erbij gaan slikken.

Ik zou het gemiddelde nemen dan, zit je altijd goed. alsof je een cyclus van 29 dagen hebt. Succes!
    Mijn cyclus is 28, dus dag 14 is mijn eisprong volgens berekening.
    Maar wie geeft mij garantie hierop. Gewoon vaak klussen komt het helemaal. Succes!

Deel Deze Pagina