Na veel verdriet mag ik eindelijk weer hier komen vertellen dat ik weer zwanger ben. Helaas lig ik nog in het ziekenhuis met een flinke overstimulatie, maar dat is voor een goed doel. Ik ben ontzettend blij, maar tegelijk vreselijk bang! Liefs Firefly
Van harte met de zwangerschap!! Dat je bang bent begrijp ik, heb ik ook een beetje. De toekomst moet het uitwijzen. Ik hoop dat je weer snel het ziekenhuis mag verlaten.
Gefeliciteerd! wat verdrietig van je dochtertje! Heel veel sterkte, maar ook geluk in deze zwangerschap!Dat het allemaal goed mag gaan!
Ik ben je altijd blijven volgen, en wat fijn om dit te horen!!! Snap dat t allemaal erg spannend/eng/moeilijk zal zijn, maar weet dat jullie ukkie in de maak een prachtige beschermengel heeft! SUPER-GEFELICITEERD!
Ik heb je ook gevolgd ( peekaboo) Super spannend , gefeliciteerd ! Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan en jebeen beetje kan genieten
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je over 9 maanden een gezond levend kindje in de armen zult houden. Selina* zal trots zijn.
Van harte gefeliciteerd, ben erg blij voor je! Selina* zal vast een hele lieve beschermengel worden voor het kleintje dat in je buik zit. Daarnaast wil ik je ook sterkte wensen. Hopelijk kun je gauw naar huis.