Kan niet slapen 's nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Benzoblij, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben ook al vanaf 4 uur vanochtend op en dit is ook niet de eerste keer dat me dit gebeurd..

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    's ochtends ben ik ook vreselijk vroeg wakker en moet er dan ook uit.
    ben ook vreselijk warm
    ach ja er zal vast nog meer komen...

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Het was voor mij één van de eerste symptomen. Ik slaap namelijk altijd als een roosje maar de laatste 2 weken word ik rond 4 uur wakker en lig dan te draaien tot de wekker gaat!

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik had er op het begin ook last van. Vooral die dromen, het woelen in mijn bed en van elke geluid wakker worden. Pfffff....
    Maar omstreeks 16 weken zwangerschap was het ineens over. Nog steeds word ik 1 keer wakker rond 5 uur om te plassen, maar daarna slaap ik gelukkig weer in.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Heel erg herkenbaar. Met 14 weken werd het bij mij wel wat minder. Nu ga ik er 's avonds rond twaalf in en ben om zes uur klaarwakker. Uitslapen is echt niet meer mogelijk.
    Wel probeer ik overdag niet meer te slapen, als ik merk dat ik in slaap ga vallen, doe ik de was, beetje strijken, rommelen...maar niet gaan liggen of stilzitten.

6. heidi

heidi Actief lid

5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi ,
    Hier nog hetzelfde probleem! Kan slecht slapen moet zeker 3 tot 4 keer opstaan om te plassen, dus zo heb ik helemaal geen echte nachtrust meer! Komt er ook nog bij dat ik altijd een buikslaper ben geweest en dat kan nu niet meer dus is het best wel vervelend om in slaap te vallen!
    Het is wel al een goed ritme voor als ons kleintje er is!
    Groetjes

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    MEN O MEN..

Ik heb afgelopen week NIET geslapen. De hele nacht wakker liggen, draaien en doen. En wanneer ik echt moe word moet ik alweer bijna opstaan. Ik ben ZOO moe. Maar dat hoort er vast bij.

XX

8. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Ik heb ook al van meer zwangere dames gehoord dat het bij sommigen zo rond de 12 weken over is (oh, daar hoop ik zo op) en dat het bij anderen de hele zwangerschap duurt.
    Bij mij is het zo dat ik voordat ik zwanger werd ook al slecht sliep ivm reumatische klachten. Dan nam ik af en toe een slaappil om eens een nachtje door te slapen. Die slaappillen kunnen nu natuurlijk niet dus dan maar slapeloos. Ik ga trouwens wel overdag een uurtje slapen hoor, anders trek ik het echt niet.

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ken het probleem ook en toen het net een beetje over was, en ik een week goed had geslapen, werd ik weer wakker gehouden door ons druktemakertje dat gewoon een uur aan een stuk, midden in de nacht kan gaan trappelen.

Oftewel: ik maak me geen illusies meer dat ik de komende drie maanden nog goed slaap. Ik kom de dagen door en slaap wanneer mogelijk 's middags even.

Welterusten!

10. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh fijn om te lezen ben dus niet de enigste!
    ik heb het ook zo erg.
    Of ik heb het warm of me benen doen zeer en vanacht had ik het inees super koud.
    Oja en plassen doe ik ook genoeg nachts!

11. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Bij mij was het bij alle 3 m'n zwangerschappen het eerste verschijnsel.
    Het duurt bij mij gelukkig geen 9 maanden, sinds een week is het een beetje wisselend, de ene nacht slecht slapen, de andere nacht lekker slapen. Overigens ben ik overdag niet echt moe.
    Mijn nachten duren ongeveer van 23.00 tot 6.00 en sinds van de week heb ik weer nachten dat ik slaap vanaf dat ik in bed lig totdat de wekker gaat! Heerlijk! Ik hoop dat dat steeds vaker gaat gebeuren!

Deel Deze Pagina