Ja idd heb het al langer dus zou niet echt denken dat het weeen zijn. En lang op een been staan heb ik niet in de gaten dus weet het ook niet. maar moet het dan niet steeds wegtrekken enzo en zit het dan in een been of 2? na ben benieuwd maar pin me nergens meer op vast haha ben het wachten toch al zo beu groetjes
Heb ik ook gehad, bijna me hele zwangerschap. net of je bilspier 24 uur per dag 7 dgn per week gespannen staat..... na de bevalling was het zo weer over....
en zijn er nog veel mensen die niet kunnen slapen ahahahahah nou ik in ieder geval niet! wij gaan over 2 weken verhuizen en ben echt bezig met alles inrichten en dergelijke (wel in mijn hoofd dan he hahahaha) ben een echte denker/piekeraar!
Ben ik nu de enige die nog wakker is? Mijn kleinste mannetje krijgt zo nog een voeding dus blijf ik nog maar even wakker.. even bijlezen
ik ben ook nog wakker , ik mag alleen niet slapen want ik heb nachtdienst ....... nog 5 uurtjes te gaan .... L.sybje
Ik ga m'n kleine man eten geven en dan heerlijk slapen! Heb er wel zin in! Slaapze allemaal Gr. Brussie