Geen symptomen en ook bloedverlies gehad tot zeven weken, zoonlief is nu bijna zes maanden! Gefeliciteerd!
Zie je meis; het kan op zoveel manieren goed gaan. Het is alleen niet fijn dat artsen er niet bij zeggen dat je ook gewoon bloedverlies kan hebben zonder dat het slecht nieus is Gefeliciteerd!
Dank jullie wel! Super lief! Heel vreemd, maar mn ma vroeg vandaag opeens aan me of ik zwanger was!!! Zo vaag! Ik heb naar gezegd van niet omdat ik de vorige keer een miskraam had. Nog maar even wachten voordat ik het vertel hihi.
Super mooie test meis! Hier met 6 weken flinke heftige krampen en echt veel bloedverlies gehad maaf heb afgelopen maandag toch echt ons kleine wonder nog mogen zien spartelen op de echo! Dikke knuf en hoop dat je snel een wat geruster gevoel krijgt!
Dank jullie wel! Ik heb helemaal geen bloedverlies meer. Niets. Ben wel vrijwel de hele dag moe. Hopen dat t dit keer allemaal goed gaat
Je geeft me hoop... Dacht ook gisteren menstruatie te hebben maar was maar heel weinig, idem vanmorgen. Wie weet...?? Of ze zullenwel weer doorzetten Alleszins proficiat met je duidelijke test!!