15 maanden en onvoorspelbaar en huilerig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door illuminate, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mijn zoontje is de laatste tijd onvoorspelbaar en huilerig. Het was vroeger broodje (ontbijt), fruithapje (tussendoor), broodje (lunch), yoghurt (tussendoor) en warme maaltijd. Nu eet hij moeilijk, maar drinkt wel veel. Als ik hem eten wil geven, begint hij te huilen. Ik weet dan niet wat hij wilt. Soms blijkt dat hij gewoon niet wilt eten.
    's Middags slaapt hij goed, maar s' avonds begint hij te huilen, zodra ik de kamer uit loop. Even laten huilen is er niet bij. Hij blijft huilen.
    Soms haal ik hem uit bed om zijn luier te controleren (omdat een vieze luier weleens de oorzaak van zijn huilen is).
    Hij heeft de laatste tijd ook erge last van zachte ontlasting, en hij heeft een dagje koorts gehad, 39.8. Dat is over.
    Hij huilt soms (heel erg) uit het niets, en dan is het ook zo weer over. Dat herhaalt zich een paar keer. Soms onder het spelen door, moet hij huilen.
    Ik dacht aan tandjes, omdat hij ook heftig zit te kauwen. Maar, dat weet ik niet zeker.
    O ja, op het kinderdagverblijf heerst al een aantal weken / maanden de waterpokken. Ik zie nog geen spoortje bij hem.
    Herkent iemand zich hierin?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Rond de 15 maanden hebben ze ook weer een sprong. Ik denk dat hij daar nu mee bezig is.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja zeker een sprong! De 15 mnd sprong was hier ook een hele taaie hoor...

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aha dat verklaart het noa heeft het ook!

Deel Deze Pagina