Mijn man is afgelopen vrijdag met zijn werk vertrokkken naar zwitserland en komt vanavond weer thuis (bedrijfsuitje). Nu zijn we flink bezig in de tuin en we waren zover dat al het oude gras/mos eruit was, alles bemest is en zo goed als vlak gemaakt. Dus alleen het gras moest er nog is, maar omdat er zoveel gedaan moest worden zaten we steeds in die mega zandvlakte. En ik was het zandhappen zo beu, en de kinderen die iedere dag wel 2x in bad moesten. Dat ik en een paar familieleden dit weekend hebben staan ploeteren om een mooi grasveldje te leggen. Mijn man weet nog van niks, en ik ben zo benieuwd wat hij ervan zal vinden. Wat vinden jullie ervan: Dit is ervoor Bekijk bijlage 333661 Dit is nu Bekijk bijlage 333660 (krijg de hele tuin niet op de foto)
Dank je wel. En dan is dat alleen nog het groene gedeelte (2 jaar geleden hebben we een mega inrit/terras aangelegd van 250 m . Onze tuin is mooi groot, maar ons huis daarintegen weer klein, maar voor de tuin hebben we het gedaan, heerlijk.