Jij bent echt een heel leuk mens! Dat je dit hebt gedaan! Superlief en prachtig eindresultaat en een waanzinnig heerlijk grote tuin!
Super hoor. Onze tuin is ook net helemaal opnieuw gedaan maar dat is echt een postzegeltje vergeleken met die van jullie.
Ik moet wel zeggen dat zo'n grote tuin niet in 1 jaar klaar is. We zijn er in totaal 4 jaar mee bezig geweest (voortuin, oprit, achter de tuin). Het is wel veel werk en je moet redelijke groene vingers hebben.
Wauw wat superrrrr gaaf, wat zal hij blij zijn. Mijn man gaat over een aantal weken ook een week naar Zwitserland voor zijn werk, hij moet daar gaan werken. We hebben net verbouwd, bijna is alles klaar, alleen hij moet alles nog schilderen, de kozijnen buiten en binnen. Mijn vader zei gisteren tegen mij, als ik dat nou eens ga doen als hij een week weg is, alleen ik mag niks zeggen, dus hij zal ook wel verast zijn Ik ben benieuwd wat je man ervan vindt, ik denk helemaal geweldig.
*is benieuwd naar reactie van manlief* Wat leuk zeg! Vooral ook om zo'n leuk, positief berichtje te lezen. Gezellig! En een heel gaaf speeltoestel hebben jullie. Daar zou ik ook elke dag in gaan hangen.
Haha ik ben ook wel benieuwd naar zijn reactie Super gaaf als vent toch om te zeggen dat je zoon geweldige vrouw hebt
Leuk he, dat zijn nou van die "die had ik niet aan zien komen" verrassingen . ZO heb ik hem ook ten huwelijk gevraagd afgelopen november. Ook zo'n "had ik niet aan zien komen" verrassing . Ik vind het echt kei leuk om dat soort dingen te verzinnen. Alleen nu is het een beetje op . Nog 2 uurtjes wachten en dan kan ik hem ophalen.
Sinds wij dat toestel hebben is het een komen en gaan van kinderen uit de straat, dus het is hier openhuis. Ik zou zeggen slinger maar een eind weg
Wat een leuke verrassing! Ontzettend lief van iedereen dat ze je wilde helpen. Mag ik vragen waar je dat toestel hebt gekocht?
In neerkant. Daar zit een klein houtbedrijf, volgens mij heet hij houtentuinmeubelen of houtenspeeltoestel.nl, Anders vind je hem op marktplaats makelijk of op google.
Mooie tuin. En een leuke verassing hoop ook dat hij zo reageert!!! Mag ik jou tuin hebben ziet er super leuk uit met die toestellen. Ruilen voor een balkonnetje Nee hoor geniet er maar lekker van..
wow wat tuin! en een speelparadijs! Daar zou mijn grote klimaap zich de hele dag mee kunnen vermaken helaas hebben wij er de ruimte niet voor haha manlief zegt net voor de grap dat je wel entreegeld kan vragen als er kindjes komen spelen.