Wauw complimenten! Wij hebben net de zandbak af en dubbele svhomme,maakt mijn man zelf. Een glijbaan komt sowieso ook nog en ik probeer hem nog over te halen zo'n huisje te timmeren,vind ik zo mooi en gezellig staan. Maar jullie hebben gewoon TWEE vd huisjes, prachtig! Ben wel benieuwd naar een foto vj terras-huis voor het totaalplaatje mooie tuin en super verrassing in elk geval.
Dit is het tussenstuk van onze tuin hoe het was: Bekijk bijlage 333936 En hoe het nu is (ff door de zooi heen kijken): Bekijk bijlage 333937
Dit was het achterste stuk van de tuin toen we er net kwamen wonen: Bekijk bijlage 333940 En als laatste ons terras bij het huis (helemaal achter is de tuin staat ook een groot terras) Bekijk bijlage 333942 Zo, nu kunnen jullie onze hele tuin bekijken . Het is een hele verandering met 4 jaar geleden. Maar er blijft nog 1 groot project over, maar die ga ik hem niet als verrassing geven, dat is een beetje te groot project voor . (die berging weg en aan de andere kant een garage, dan kunnen we ook lekker de tuin inkijken)