Ik heb vandaag mijn nod en ben nog niet ongesteld geworden.. Maar ik vind mijn test zo licht. Ik ga proberen een foto toe te voegen.. Zouden jullie dan willen zeggen wat jullie denken? Te licht voor op je nod of wel gewoon echt zwanger? Ik merk dat ik het heel onwerkelijk vind.. Dit was de tweede ronde en ik kan ergens niet geloven dat we zo'n mazzel hebben. In mijn omgeving zijn zo veel mensen die al een tijd zwanger willen worden en waarbij het niet lukt dat ik me gewoon niet voor kan stellen dat ik echt nu al zwanger ben! Bij mijn zoontje kwam ik er vrij laat pas achter dat ik zwanger was, dus toen had ik meteen een knaltest! Drie seconden na het plassen, de test streep was al knaldonkerblauw voor de controle streep er überhaupt was. Dus daarmee vergeleken is dit niet echt een goeie streep voor mijn gevoel. Al met al voel ik me dus belabberd onzeker.. Hoop dat hier mensen zijn die ervaringen kunnen delen.
De mijne was precies zo op nod. Nu 28 weken zwanger Gefeliciteerd! Bij veel vrouwen is er pas op nod enigszins positief te testen en pas dagen later wordt het donkerder
Nee hoor, lijkt me prima! Als je al een paar dagen later je eisprong/innesteling hebt gehad, verschuift je NOD ook. Ik denk echt dat ie goed is Gefeliciteerd dus!
En de mijne was precies op nod en geen late eisprong gehad (pregnyl gespoten en 40 uur daarbij opgeteld dus de eisprong was op een duidelijke dag. Dan nog was de streep licht.
Voor je NOd best een mooie streep! Maar mijn streepjes bleven ook zo vaag, ook na mijn NOD en heb vanmiddag dus maar een CB digital gewaagd, en zie mn banner Dus die zou ik je zeker aanraden!
Indy22, ik zie duidelijk een streepje. Gewoon nog een keer herhalen twee of drie dagen later, en hopelijk wordt hij dan donkerder. Ik heb met drie dagen overtijd ook zo'n lichtstreepje (misschien zelfs iets lichter dan die van jou), met de vroege kruidvatkruisje test. Ik ben ook bang dat deze test veel te licht is voor overtijd-testresultaten.