kan niet wachten....pfff

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door em3, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila

Lila Niet meer actief

Dat is idd nog niet lang geleden :( misschien volgende ronde! Ik voel me vandaag echt slecht... Super veel steken in mn buik en mn lies & misselijk als maar kan zijn! Hopelijk betekenen dat goede dingen en niet gewoon dat ik mn maandstonde ga krijgen en een griepje erbovenop hihi

2. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het is alweer over... Hetgeen wat ik dacht wat weefsel was waren klontjes bloed. Ik kon het nl uit elkaar halen met een wc-papiertje. Ik ga volgende week toch maar een test doen... Voor de zekerheid.

Wat spannend Lila! Ik voel niet zoveel... Ook tijdens mijn 'menstruatie' niet. Had de 1e dag even heel erg buikpijn. Toen ben ik naar de wc geweest en daarna was het over. Mijn lijf is denk nog helemaal van slag.

3. Lila

Lila Niet meer actief

Ik denk het ook...:/ Eventjes afwachten denk ik wat er nu gaat gebeuren... Misschien ga je nu weer een normale cyclus in?

& heb gisteren echt nog dubbel gelegen van de pijn! én overgegeven... Hoop dat het voor het goede doel is... :D net een testje gedaan want tja ik heb geen geduld en is negatief... Ik zie wel wat maar ik verzin het er gewoon op denk ik haha :D

4. Lila

Lila Niet meer actief

Zie jij het haha? Veelste vroeg hoor! 7DPO ongeveer ... Heb het gevoel dat ik lijntjes verzin

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      9
  5. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee, zie het niet, maar ben er ook heel slecht in. Ik zie het wel vaker niet en anderen wel. Heb net ook een test gedaan whaha. Bij mij zag ik ook niks.

Ik denk dat we allebij wel wat geduld kunnen gebruiken. Wat een gedoe.

6. Lila

Lila Niet meer actief

je zou me tot volgende week moeten vastbinden haha :D Hier zit ik weer op 7 DPO een eeuwigheid aan het zoeken naar iets wat op een streepje lijkt haha ^^ Hoort erbij zeker... het is ook zo spannend!

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha! Het is idd spannend. Nooit gedacht dat ik dit zou meemaken. Wilde nl nooit kinderen.... Maar ook door een eerdere miskraam waarbij ik opgenomen ben geweest op mijn 18e. Maar dat houdt me nu niet meer tegen!

8. Lila

Lila Niet meer actief

Hoop voor je dat het vlot verloopt en dat we tegen de volgende moederdag mama's zullen zijn :D vandaag voel ik me iets rustiger, 8dpo en tot nu toe geen testdrang hihi hoera! Nog aan het bloeden?xxx

9. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bloeden is gestopt. Was het gisterochtend ook een daarna ben ik de kozijnen gaan verven (wilde eerst klussen zeggen, maar dat heeft hier een andere betekenis haha) en toen had ik ineens weer bloedverlies. Veel ook in 1 x. Maar dus wel nesteldrang haha.

Moeder op de volgende moederdag zou super zijn!!! Hou vol met niet testen! Goedzo! Je kan het! :p

10. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    En Lila? Hoe gaat het nu? Heb je al een positieve test?

11. Lila

Lila Niet meer actief

Nee :( Ben ongesteld geworden :(.... Had echt goede hoop deze ronde!
    Ronde 7 maar weer...
    Hoe gaat het met jou?

12. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Blegh wat irritant. Ik ben herstellende van een vaginale infectie, over irritant gesproken... Ben nu wel benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.

Deel Deze Pagina