Hoi, Vandaag naar de gyn geweest, ik ben 20 weken ver. De baby was aardig in beweging en toen hij de echo telkens stil zetten was er dus geen mooie foto van te nemen. Volgende keer zullen het 3d echo's zijn. Dus dan zullen er wel mooie foto's zijn. Het geslacht kon hij min of meer zeggen, 100 % wou ie het niet bevestigen maar hij zag wel een zakje en even later een tuutje. 100 procent zeker zal hij het kunnen zeggen binnen vier weken. Of gewoon bevestigen wat hij nu zag. Mijn man en ik gaan er dus vanuit dat het wel een jongetje zal zijn. Mogen we dit ook zeker zijn of bestaat er nog een kans dat hij het verkeerd voor heeft? Ik heb er geen idee van. Liefs Winter ***
ik krijg een meisje maar ook mijn verloskundige zij dat ze het nooit met 100% zekerheid duft te zeggen. toch ga ik er nu vanuit dat ik een meid krijg en heb al wat rose kleertjes gekocht. 21 mei heb ik me pretecho en horen het dan nog wel een keer, blijkt het toch een jongen dan ga ik alsnog maar wat blauwe pakjes halen. m in de meeste gevallen hebben ze het geslacht wel goed dus ik denk dat jij er ook vanuit mag gaan.