Hayy, Ik wil graag jullie mening over mijn lijstje.. Welke naam vinden jullie het mooist? En wat vinden jullie van de namen? Bedankt alvast Chloë Zoë Ivy Kyra Sienna
Heel leuk ! 1. Sienna , vind ik een erg mooie naam 2. Ivy , vind ik lief en stoer ! 3. Chloe 4. Kyra 5. Zoë omdat het na mijn idee een erg populaire naam is die je vaak hoort en dat vind ik niet leuk haha
Chloë en Zoë vind ik het mooist Kiezen tussen de twee vind ik erg moeilijk. Ivy en Kyra zijn niet mijn ding. Sienna vind ik wel leuk klinken, maar plaatsnamen vind ik altijd vreemd om als naam te geven aan je kind.
Ik vind het allemaal niks. Chloë gaat wel, de beste optie uit je rijtje. Zoë niet mijn smaak, Noe als roepnaam voor Noelia vind ik wel leuk Ivy te Engels, en staat niet mooi Kyra niet mijn smaak, de Y maakt het ordi Sienna vind ik een jongensnaam
Chloë Nee, vind ik helemaal niets. Zoë Lieve naam, maar persoonlijk blijf ik de uitspraak niet geweldig vinden Ivy, Ja leuk Kyra, stoere naam, vind m wel leuk Sienna, nee niets aan
Ik vind het persoonlijk allemaal geen mooie namen. Maar als ik moest kiezen dan Kyra Chloe en Zoe: denk ik meteen aan Amerikaanse verwende nesten, weet ook niet waarom Ivy: lijkt op Evie en zo heet echt de helft van de geboren meisjes de laatste tijd lijkt wel Kyra: vind ik dan de leukste van dit rijtje als ik moest kiezen Sienna: lijkt op Senna en zo heten ook enorm veel pasgeborenen, dus niet origineel genoeg naar mijn mening
Ik vind Kyra het leukste. Ivy is ook wel leuk. Chloe op zich een leuke naam maar de hond van kennissen heet zo dus gekke associatie voor mij.
Zoë het leukst! Daarna Ivy. Chloë ook wel oké, maar ik blijf maar denken: 'glowy'. Maar zo kun je bij iedere naam wel wat natuurlijk. Bij Ivy denk ik 'wijffie', bij Zoë 'zo, wie?', bij Sienna aan de stad in Italië, bij Kyra denk ik dan weer niks, maar vind die naam niet zo mooi. Ik vind Zoë het mooist klinken, daarna Ivy. Dan Chloë, dan Kyra, dan Sienna, waarvan ik de laatste twee echt niet mooi vind.