hoi hoi ik had een brief binnen gekregen van het vgz. daarop staat dat ik farmacie moet betalen. valt de prikpil ook onder farmacie. groetjes toetie
Ja dat lijkt me wel. Ik weet alleen niet hoe het tegenwoordig zit met vergoeding en anticonceptie. Het zal wel onder je eigen risico vallen.
@wup ik weet dat het klopt enzo maar vroeg mezelf af hoe dat zit of de prikpil onder farmacie viel. dit inverband dat er allemaal rekeningen binnen komen van aan apotheek waarbij ik helemaal niet in de buurt komt ligt zo'n 150 km hier vandaan. en vind het een beetje raar omdat de prikpil maandelijks een bedrag van krijg en het een 3 maandelijks recept. geloof het of niet het is een hoop gekloot want het is niet alleen bij het vgz maar al anderhalf jaar zo en ik kom er nou pas achter heb nooit naar de naam van de apotheek gekeken en gewoon betaald achteraf stom natuurlijk:S
Kun je VGZ niet even bellen om te vragen of ze een kopie-nota kunnen opsturen. Of zo vertellen wat de inhoud ervan is? Het lijkt me wel farmacie.. Ik moest de prikpil destijds zelf ophalen bij mijn eigen apotheek. Mijn verzekering stuurde me dan de rekening. Maar van mijn eigen apotheek dus..