In onze zoektocht naar een jongensnaam kom ik mijn lijstje hier posten. We weten het geslacht nog niet, dat weten we waarschijnlijk pas over +- 20 weken grote broer heet Luuk. Een meisjesnaam hebben we al wel in gedachte, een jongensnamen vinden we moeilijker. Hebben jullie een mening over de namen Siem en Stan? Of nog andere ideeën? We houden van korte namen (1 of 2 lettergrepen); zoals Lenn, Tias, Senn, Tiem Ook leuk; Jari, Ilan, Noud. Maar dat zijn allemaal namen die ik leuk vind en mn vriend niet zo... Het liefst niet té populair (Luuk is al populair genoeg) oja, de achternaam begint en eindigt met een S, daar willen we wel rekening mee houden (Stas ofzo lijkt me dan niet zo lekker lopen)
Als wij een zoontje zouden krijgen (maar t wordt weer een meid) was het voor ons Koen! Stoer, kort en krachtig , helemaal van nu maar toch niet zo vaak voorkomend als Luuk...
Je hebt bijna dezelfde lijst al mij, toevallig haha! Onze voorkeur licht op dit moment bij siem en lenn, maar vind het ook erg lastig! Hier nog wat suggesties; Joël, sten, nino, mika, tijn, mick/mik Succes en ik lees hier ook nog even mee
Dank jullie alvast voor het meedenken! Haha wat leuk vlindertje, wanneer wordt jullie baby verwacht? Sannie30 ik ben nu wel benieuwd naar de naam van je andere zoontje Sten(n) en Jurre vind ik ook erg leuk, de meeste andere namen ook wel leuk maar al vergeven in nabije omgeving of qua uitspraak met achternaam niet zo geweldig. Super fijn om te lezen dat jullie Siem en Stan leuke namen vinden
Wat grappig dat als je een beetje dezelfde smaak hebt je al snel op dezelfde namen terecht komt. Mijn zoontje heet Siem we zijn opzoek naar een tweede jongensnaam. Vind dit heel lastig. Je hebt op dit moment ook de voetbal broers Luuk en Siem de jong. Dus voor ons is Luuk geen optie al vind ik dit een leuke naam. Loek vind ik ook leuk. Verder staat er in mijn rijtje Loek, tijn, huub, Cas, Joep, Lenn Succes!
Stan vind ik een leuke stoere naam, en goed passen bij Luuk. Siem vind ik niet leuk, ik zie dan een oud mannetje in een overall en op klompen voor me.
Persoonlijk zou ik niet voor een naam met een S gaan als de achternaam ook met een S begint de initialen zijn dan S.S. , niet echt een fijne afkorting