sorry dames dat ik jullie zo gek maak. Maar ik was gewoon al woest omdat ze niet hadden gedaan wat ik uitdrukkelijk had gevraagd aangezien ik hier voorheen ook al eens problemen mee heb gehad.
Je meisjesnaam staat altijd in je paspoort en als deze dan ook op je ticket staat dan is dat altijd goed .. tegenwoordig willen ze liever je meisjesnaam op het ticket zien dan de getrouwde naam of beide ...
De naam wat in op mijn paspoort staat sinds mijn geslachtsnaamverandering is Mingels Yigit. Op het ticket staat alleen Mingels Heb hier vroeger ook al problemen mee gehad jeetje ik moet er zo op hameren telkens, ook bij andere instanties ze nemen het gewoon niet aan
Nog 20 minuten en dan bellen Elif. Wees vooral heel duidelijk en zorg dat je vandaag nog de goed papieren krijgt. Ik wens jullie een hele mooie en goede vakantie.
Succes dalijk Elif! Hopelijk kan de vakantievoorpret (leuk woord voor scrabble!) dalijk gaan beginnen!
hahahaha , ja ben eens benieuwd wat ze zeggen! Nou mijn man zei al, als ze je niet doorlaten moeten ze eens zien wat er gebeurd!! hihihi
Maar mingels is je meisjesnaam en dat staat in je ticket ? Toch ? Als dat het geval is dan is er niets aan de hand ..
Nee meis daar heb je idd gelijk in. Maar ik heb er zo'n slechte ervaringen mee. Ben zelfs al eens bij de grenscontrole geweigerd hierdoor! Was ik net getrouwd Nu na 6 jaar. Ja sorry ben een zeurpiet, maar een in turkije voltrokken huwelijk heeft helaas andere regeltjes qua achternaam. had bijna zelfs mijn eigen meisjesnaam verloren en alleen yigit geweest. Regeltje van nl met tr
Nou ik heb gebeld en ze gaan het dus veranderen. Ze probeerden natuurlijk wel te zeggen van tja heb je dan niet gekeken op die rekening, maar vertelde haar dat ik uitdrukkelijk in de mail heb geschreven dat dit er moest staan Ze stuurd het door en ik ga het weer doorsturen naar de ass manager zodat hij het kan meenemen voor me straks pffffff, het was dus idd volgens haar wel heel belangrijk.
De naam op je ticket moet idd. overeenkomen met de naam zoals die in je paspoort staat, ongeacht dit je mansnaam/meisjesnaam is. Maar als ik het goed begrijp gaan ze het nu wel oplossen!?!?!
Ik heb het gekregen gelukkig. Net doorgestuurd naar mijn ass manager en die gaat het uitprinten voor me. pffffff
Helemaal super Elif. En zo snel kan het dus gaan. Nu lekker gaan genieten van de voorpret en de paasdagen.
Super voor je!!! Een fijne vakantie alvast!!!! PS. Hoe is het weer nu in Turkije, en waar ga je naartoe????