Verschil tussen Difrax S speen en 123 standenspeen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kitty07, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik vroeg me af welke speen langzamer drinkt voor een baby; de normale S-speen van Difrax of de 123 standenspeen en dan stand 1 (I)?

Weet iemand dit? Ik kan dit op de site van Difrax niet ontdekken...

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

De s speen drinkt echt een stuk langzamer. Mijn dochter klokte met de 123 speen op stand 1 de fles in 3 minuten naar binnen, wat uiteraard niet zo handig was.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    een 123 speen word vaak gebruikt als er rijstebloem bij de fles gaat om een pap fles te maken.
    Je kunt dan de gewenste snelheid draaien van 1 tot 3 waar 3 de grootste opening heeft.
    Een s speen is een normale flessenspeen waar 1 gaatje in zit die niet in grote te veranderen is en rijstebloem flessen ook niet door heen gaan.

De 123 speen heeft op opening 1 dan ook een groter gat dan een gewone s speen en gaat vaak te snel voor de kleintjes die alleen flesvoeding krijgen

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ja s speen is echt veel kleiner! 123 speen gaat echt veels te snel waardoor mijn dochter enorm ging spugen! 123 speen nummer 1 was soms nog te groot voor mijn dochter met pap..

Ik vind trouwens die 123 speen van difrax echt waardeloos dat draaien met die ring gaat nog niet helemaal goed vind ik!

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij gebruiken de 123 speen en dan op stand 1 doet Jordy nog steeds 20 minuten over zijn fles met enkel flesvoeding. Heb overigens nog nooit problemen gehad met het draaien met die ring.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij zijn met 2 weken overgestapt naar voeding voor spugende baby's, met de S speen kreeg hij bijna niks binnen, de 1-2-3 standenspeen gekocht en dat werkt super, in het begin nog stand 2 gebruikt maar nu gewoon stand 1.
    Met het draaien van de ring heb ik ook geen problemen.

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ok, de S speen is dus duidelijk kleiner dan stand I van de 3-standen speen.
    Maar hoe kan je dan de M speen van Difrax vergelijken met de 3-standen speen? Gaat die wel sneller dan stand I?

Deel Deze Pagina