In ons nieuwe huis moet een nieuwe badkamer. Nu heb ik dus wat inspiratie nodig en ben wel heel erg benieuwd hoe jullie badkamer eruit ziet en waar jullie hem vandaan hebben. Oftewel show je badkamer!
De mijne heb je niet zoveel denk ik... 2vierkantenmeter... vochtptobleem=schimmel op muur. Kan der wenig goeds van maken helaas...
Ik kan nog steeds geen foto's plaatsen. Ik kan mijn iPad updaten maar dan kan hij geen verbinding meer met wifi... Ik wil je wel mee geven om het zo neutraal mogelijk te houden. Met assessoires kun je het dan opleuken. Mocht je het om welke reden weer willen verkopen is dat wel heel handig.
http://i.imgur.com/KT4hI.jpg Gelukt op een andere manier. Dit is onze toilet maar onze badkamer is hetzelfde alleen die is tot boven betegeld. De vloer zijn plavuizen maar lijken van hout. De wc bril is boven ook donker net als het badkamermeubel. Foto badkamer kan ik later wel maken maar die staat op de planning voor de schoonmaak vanmiddag of te wel op dit moment niet fotoproof...
Mooi! Daar houden wij wel van! We willen het inderdaad ook neutraal houden omdat we waarschijnlijk toch weer in de toekomst gaan verhuizen.
Euh stel je eens een hokje voor van 2.5 bij 2.5 van 30 jaar oud. Donkerbruine tegels op de muur en ook op de vloer. Hier en daar een bloemenmotiefje op de tegels. Een witte pot, wasbak van 30 jaar oud en een douche die bijna van de muur komt, met een doorzichtig douchegordijn. Opgeslagen in je hoofd? kijk geen foto nodig!! (moet nodig aangepakt worden maar ja).
Dit is een foto genomen vanaf de deur. De volgende foto is van het meubel dat je op deze foto nog net aan de rechterkant kan zien. We zijn vooral trots op ons gebogen douchescherm (een echte ruimtewinner) en de siertegelstrip bij de douchekraan.
Wij hebben eind 2010 onze badkamer verbouwd. Januari vorig jaar was hij klaar. Hij is mooi! Wel straks en modern Inloopdouche en bad. Gezien vanuit de deur
@tjilpje: Hahaha heb er al een voorstelling bij Fluitekruid: De gebogen douchescherm is handig! Krabje: Die van jullie is ook gaaf! Het scheel bij ons dat we geen toilet in de badkamer hoeven, we hebben appart toilet boven. We hebben dus ruimte voor douche en bad.
Onze badkamer. Niet supergoed te zien... Maar je ziet een deel van het ligbad en de douche. Tegenover het bad, dus links, hebben we een zweven meubel met twee wastafels in dezelfde stijl als het bad en de douche ( het hout van het bad, het natuursteen van de douchevloer ). Badkamer zit er een jaar of 6 in nu. Is nog prima, moet wel even opnieuw gekit worden en de kraan van de douche aangedraaid. Die lekt namelijk ( vandaar de emmer in de douche ). Douche-zitje is ook niet bepaald chique, maar die staat er sinds de eerste maanden zwangerschap in, toen ik nl niet op mijn benen blijven staan in de douche . Ik vind het een mooie badkamer. Strak, maar ook wel warm door het hout.
Als wij trouwens gaan verhuizen, wat waarschijnlijk ergens volgend jaar gaat gebeuren, wil ik absoluut een raam in de badkamer! Dat hebben we nu niet... Wel een heel goed ventilatie-systeem, maar ik mis toch gewoon wat daglicht daarbinnen.
Dit is een foto van het muurtje tussen onze toilet en badkamergedeelte. Wij hebben in dat muurtje 2 nisjes gemaakt om de handdoeken in te leggen. Dit is ons douchegedeelte. Wat heerlijk is, is dat het zo breed is (bijna 2 meter), waardoor we het babybadje er ook bij kunnen zetten en dat je makkelijk met meerdere mensen tegelijk kunt douchen. Ideaal!
Dit is het badmeubel. Het is eigenlijk een meubel met twee wasbakken, maar ik heb er eentje dichtgemaakt er daar een waskussen op gelegd. Echt heel makkelijk, want zo kan ik de kleine in de badkamer in bad doen en ook aankleden. Lekker warm! Dit is ons toilet. Zit meteen rechts als je de badkamer binnen komt. Wordt dus afgescheiden door een muurtje, voor net wat meer privacy haha.