hey dames! even een vraagje...Max heeft zijn fles altijd binnen 5 minuten leeg! heb de kleinste speen en doe al nutriton erbij maar hij zuigt hem binnen 5 min. dus leeg...iemand tips? want het lijkt me niet heel erg goed.... groetjes floor
Ik weet niet wat voor fles je hebt, maar een andere kan al veel helpen. Ik was een zeer tevreden gebruiker van de dr browns flessen, ben vrij snel over gestapt nadat J zijn flessen ook zo snel leeg dronk. Erna deed hij er netjes 15 min over.
Laat je de fles met de Nutriton erin altijd even staan voor het aan de kleine te geven? Ik maak altijd eerst de fles klaar en dan ga ik de kleine verschonen. Tegen de tijd dat ze aan het flesje kan, is de JBPM al een beetje ingedikt.
dat is een goeie ja...ik geef hem inderdaad meteen. maar meneertje heeft altijd zo goed door dat ik de fles gemaakt heb en dan moet en zal hij hem hebben haha. maar we gaan het proberen...
bedenk me ineens...'s avonds als er rijstebloem in zit drinkt hij hem ook snel leeg....dus hoe dik het is maakt niet zo veel uit geloof ik...
ik denk dat je beter een andere fles kunt proberen. ik vind het altijd z,n gezoek voor de juiste fles.
Dental S speen proberen? Hier tot ruim 5 maanden een dental S speen met 1 schepje Nutriton op 150 cc met een Difrax flesje
ik zal eens gaan zoeken naar een geschikte fles...difrax is dus goed? of iemand nog andere suggesties...?
Ik ben blij met difrax. Ik heb dental S speen van difrax want de dental S van kruidvat die ook op de difrax past ging nog veel te snel.
ja wat is goed dat is zo verschillend misschien drinkt je kindje wel goed uit een huismerk flesje. Wij hebben ook difrax dat gaat goed.
Mijn zoontje kan zijn flesje ook binnen 5 min leeg hebben. wat ik doe is: af en toe ff een rustpauze inlassen en dan doet hij er langer over.
hihi dat probeer ik ook...die rustpauzes...maar dan is het huis te klein! het is een hele gulzige drinker...zelfs als hij zich verslikt drinkt hij het liefste nog verder en krijg ik de fles met moeite uit zijn handjes gepakt...soms drinkt hij zo snel dat het lijkt of hij geen adem meer krijgt! tja...dan pak ik de fles toch echt even af en mag meneer even pauzeren! hij heeft sinds de geboorte al een enorme zuigbehoefte en krijgt ook vaak het speentje. ik ga de difrax fles eens in huis halen...wie weet helpt het! de huismerk flessen heb ik geprobeerd en de dr brown fles hebben we nu maar beiden drinkt hij binnen 5 minuten leeg...dus ik hoop dat difrax ons gaat helpen. opzich is het ook allemaal geen drama...hij is er erg tevreden onder verder, geen krampjes ofzo maar het lijkt me gewoon niet gezond!
Ik zou het gewoon zo laten, als hij zich er goed bij voelt is het goed hoor, niets ongezonds aan, geen probleem maken van iets van juist wel makkelijk is toch? Eva dronk altijd maar 5 minuten aan de borst (zo'n 150ml, heb een keer gewogen op het cb ) en was daarna tevreden. Ik kon daar natuurlijk ook niets aan veranderen, maar als ik jou was zou ik dat ook niet proberen als hij zich er goed bij voelt.
Ik heb ook een difrax fles met s speen, ook een gulzige drinker. Hij begint nu steeds wat rustiger te drinken dus doet hij er langer over. Ook een advies, niet de 123 speen pakken, op stand 1 gaat hij nog veel te hard bij mijn man. Maar ik denk niet dat je dat van plan was als je man verzadigd is en goed doorkan zonder weer snel honger te krijgen of kramp zal het wel niet zo'n probleem zijn dat hij zo snel zijn fles leeg heeft denk ik. Succes in ieder geval!
haha nee dat was ik inderdaad niet van plan maar hij doet het er verder prima op...dus dan laten we het maar zo...misschien binnenkort eens kijken voor de difrax. kan geen kwaad toch