Hallo dames, ik heb echt een heel rare vraag. Ik vraga me af of het uitmaakt voor de vruchtbaarheid of de kans op zwangerschap hoe een man klaarkomt. Ik bedoel, sommige mannen spuiten ->sorry hoor, weet niet hoe ik het anders moet noemen) heel ver en hard, bij anderen valt het er gewoon uit. Zwemt het dan wel naar de goede plek als het eenmaal in mij zit? Of blijft het dan gewoon liggen waar het ligt? Zou er verschil zijn in de kwaliteit in dat opzicht? Wie weet dit? Ben erg benieuwd naar de reacties, haha. Liefs
hihihi Volgens mij maakt dat niet zo heel erg uit...zoooo lang is die tunnel nu ook weer niet (zeker niet als hij erin zit!) Door je vruchtbaar slijm blijven ze toch wel 'plakken' ... xxx
Heb er nooit over nagedacht, maar volgens mij kan je dat toch niet weten hoe de sperma er bij je man uitkomt als ie in je zit....??
In principe is zo ver mogelijk het beste natuurlijk, dan hoeven de zaadcellen een minder lange weg af te leggen en komen ze minder in contact met jouw slijm. Maar zoiets is natuurlijk moeilijk te regelen van te voren. Ook als de zaadcellen meer vooraan terecht komen, zwemmen ze wel naar boven. Dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken!
Haha, bedankt voor de reacties. Ik maak me erook geen zorgen over hoor, maar vroeg het me gewoon af... Liefs x
Wat een vraag haha. Volgens mij is het goed als je een standje kiest waarbij hij "diep" kan. Dan zit het snel bij de baarmoedermond. Maar verder moet het toch niet uitmaken (lijkt mij dan)
Hihi Saskia Ehm, volgens mij voel ik het altijd als mijn vriend in mij klaarkomt... dan voel ik het volgens mij tegen mijn baarmoedermond aanspuiten...
Dan spuit jouw vriend wel heel erg hard, hahaa Ik heb zoiets in ieder geval nog nooit gevoeld. Ik denk dat hoe snel je zwanger raakt afhankelijk is van vruchtbaarheid en timing. En er zijn idd wel standjes die een zwangerschap bevorderen. Missionarishouding met kussen onder je kont en daarna ff blijven liggen om de zwaartekracht een handje te helpen.
Hahaha, zit ik hier met het schaamrood op de kaken Stom he, 't is eigenlijk zoooooooo normaal Maar inderdaad, het klopt volgens mij wel dat hij hard spuit (laat de details wel ff achterwege ) Denk ook dat het te maken heeft met de factoren die jij noemt Romy. Die zijn volgens mij het belangrijkste!
ik heb in een boek gelezen (mijn zwangerschaps bijbel) dat mannen z'n 16 km per uur zijn sperma naar binnen spuit dus het komt wel op e goeie plek
hihihihi, wat een superleuke vraag! Maar gelukkig kunnen ze ook nog zwemmen, dus hoe dan ook komen ze er wel...
Hahahah, ik stel me echt zo'n sperma-triathlon voor.... Ze worden afgeschoten, moeten een heel eind zwemmen en daarna ook nog graven Arme schepseltjes... Eh... topsporters
Hahaha! Volgens mij maakt het inderdaad niet echt veel uit. Als ze goed kunnen zwemmen, zwemmen ze toch wel naar de juiste plek, sowieso als je erna nog even blijft liggen.
Oké, klaar met die flauwe grappen Denk dat ze er echt wel komen hoor en een handje helpen kan nooit kwaad toch!