5 jaar geleden begon mijn droom , die droom is zo langzamer hand eerder een hel geworden. Zie mijn onderschrift. Ivm een second opinion in een ander ziekenhuis heb ik recent opnieuw een cyclus analyse gehad. Vorige week woensdag heb ik mijn eisprong gehad. Heeft het ziekenhuis door middel van een echo kunnen constateren/vast stellen. Uiteraard hebben m'n partner en ik ons huiswerk gedaan.... Vandaag zit ik op 8 dpo. Zie mijn foto ... Graag jullie mening. Liefs Dianne
ja ik zie toch wel duidelijk een streepje hoor ... wat een wonder !! na zo een lange weg... ik hoop en duim dat ze mooi oplopen !! xxx
Wat fijn jullie reacties. Ik besef wel heel goed dat ik er nog lang niet ben. Maar ik zie dit hoopvol in... Er zijn maanden geweest dat ik met mijn ogen het tweede streepje er wel in zou kunnen brandden uit wanhoop en frustratie. Als jullie begrijpen wat ik bedoel....
ik zie het streepje ook heel goed.Hopelijk loopt ie mooi op en heb je over acht maanden een mooie baby in he handen!
Ik vind hem best duidelijk al!! Ik hoop echt dat ie heel mooi op gaat lopen. Hebben jullie zo ondertussen wel verdiend.
Nou ja zeg... Echt super! T is deze maand de maand Vd dames die heeeeeel lang hebben moeten wachten en soort van "wonderbabys". Super gefeliciteerd! En nu nog even hele spannende dagen