kan ovutest ook een streepje krijgen bij zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Als het goed is krijg jij toch heel snel je eerste echo :)

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    jazeker!maar tot die tijd blijf je toch speculeren he..zullen mijn hormonen wel zijn denk :) als je me zou zien ben echt olifant aan t worden heerlijk maar ja dan ga je toch wel denken aan een langere zw duur of heel misschien meerling?kan niet wachten in elk geval moet volgende week voor echo.... :whistle: dan weet ik meer...en dat van die ovu test blijft raar.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sylvia, je moet echt elke ag testen anders heb je gevaar je piek mis te lopen!

4. Niet meer actief

Spannend hoor! Ja is ook raar van die ovu testen, maar wanneer heb je posi getest mt zwangerschapstest dan?

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ok op een rijtje 10 augustus ongesteld 21 augustus positieve ovu test vrijdag 1 september positieve zw test vrijdag 8 sept had ik ongesteld moeten worden maar ja had week eerder posi test dus werd het niet.................snapt mijn verwarring nu?

6. Niet meer actief

ja ik snap je verwarring idd, je hebt wel erg vroeg posi getest, maar had je toen een heel licht streepje? ongeveer 14 dagen na je eisprong kom ik op nod 5 september, het kan dus al sje een test hebt gehad die erg gevoelig is dat je dan al positief hetb getest! Denk niet dat je eerder zwanger bent dan!
    Hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs Petra

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik wil hierbij wel even een kleine opmerking maken.

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt in de maand dat ik zwanger werd. Als ik de ovulatietesten mocht geloven heb ik helemaal geen eisprong gehad, want verder dan lichtpositief kwam die niet..... (controlestreep bleef veel donkerder) maar nu blijkt dat ik ipv 1 zelfs 2 eisprongen heb gehad! :)

Dus ben ik er persoonlijk van teruggekomen dat je een vet posi test moet hebben om een eisprong te krijgen. Ook is de dubbele eisprong waarschijnlijk geweest voordat de testen weer negatief aangaven...

Ingewikkeld ook allemaal eigenlijk he :rolleyes: ;)

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik had beidde test vet vet positief en had zeer vroege eisprong dit maal..........denk het ook niet maar durf niets uit te sluiten omdat mijn menstruatie op 10 aug ook maar 2 dagen bedroeg inplaats van de gebruikelijke 5.............zucht :rolleyes:

9. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje zeg wat een ingewikkeld gedoe allemaal met die ovutestjes... :( Ik had ze voor afgelopen maand ook gekocht, heb ook een paar testen gedaan. Maar ik vind het allemaal toch nog wat onduidelijk, en het is een prijzige bezigheid ;) . Ik ben sinds een paar dagen overgestapt op tempen... hopen dat dat wat duidelijker wordt... :-k

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Toen ik net zwanger was, maar het nog niet wist, heb ik ook een ovu-test gedaan. Hartstikke positief. Komt volgens mij doordat alle hormoon-levels omhoog gaan tijdens de zwangerschap, dus ook het LH.

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb voor mijn zwangerschap de persona een tijdje gebruikt. Deze werkt met een computertje, maar kun je ook met het blote oog aflezen.
    Ik weet dat je die testen idd ook kunt gebruiken om te kijken of je zwanger bent. Je kunt dan een paar dgn voor je NOD een test doen. Als er dan 2 duidelijke strepen verschijnen zou je zwanger moeten zijn. Bij mij was dat ook zo.
    Als je een ovulatietest middenin je cyclus doet, kan deze nog niet aangeven of je zwanger bent.

Deel Deze Pagina