Jeetje wat is Sylvano de laatste weken lastig. Pak ik iets af begint hij te huilen en stopt ook niet meer pas na 5/10 minuten. Probeer hem gewoon te negeren. Ook als hij ergens aanzit en zeg dan Sylvano nee kijkt die me aan en zet die het op t huilen. Iemand tips?
Ik heb meer topics van je voorbij zien komen en allereerst wil ik je veel sterkte wensen, je hebt het aardig zwaar geloof ik. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je zoontje huilt. Maar misschien voelt hij de spanning van de afgelopen tijd aan? Bedoel ik niet verkeerd naar jou hoor, maar kinderen pikken zo ontzettend snel en goed de stemming en gevoelens van anderen op. Zou dat kunnen? Met jou verder alles ok?
Ja inderdaad nog meer aan m'n hoofd pff.. Hij deed dit al voor de spanningen maar denk wel dat het erger is geworden. Het is echt een zeurderig huiltje er is ook werkelijk niks aan de hand. Maar vind het gewoon zo sneu voor hem.. Verder slaapt en eet hij prima.
Oei, dat klinkt niet goed... krijg je wel hulp (van familie, lieve vrienden, buren?) Dat je er niet oververmoeid van raakt? Verder is deze periode heel normaal voor zijn ontwikkeling. Mijn dochter had dit een paar weken geleden ook (zij is ook een maand ouder dan je zoontje). Sinds ze kan tijgeren en geen last meer heeft van tanden is ze weer de vrolijkheid zelve.
Niet onder water gaan, dan trek je desnoods hier even aan de bel meis! Je bent hartstikke sterk en als je het even niet meer ziet, meld je dan hier, zijn genoeg meiden die je kunnen steunen hier. Ik ga wat positiviteit jouw kant op sturen
Zat vrienden en familie die me proberen te steunen maar het is toch anders zonder partner Ga volgende week de psycholoog weer oppakken. Heb last van een nog niet goed ingestelde trage schidlklier dus ben nog erg moe. Ook bekkeninstabiliteit dus ben behoorlijk zwaar beladen ...
Oei moeilijke tijd voor je zeg ! Ik zou als eerst niet afpakken maar iets anders aanbieden. Ik probeer altijd netjes te ruilen en vaak gaat dat goed gelukkig. Wbt de Nee/ik wil niet dat je dat doet heb ik geen advies. Sterkte met alles.
Dit, altijd proberen te ruilen. Afpakken doe ik alleen wanneer het gevaarlijk is. Bij het huilen bij het nee even negeren. Sterkte!