Miskraam duurt meerdere dagen?!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Niesje123, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo,

Ik wil het toch even kwijt omdat ik me druk begin te maken,
    Ik weet sinds 3 weken dat ons vruchtje niet meer leeft en heb dus op de natuurlijke beloop van de miskraam gewacht.
    Ik ben een week geleden begonnen licht te vloeien, woensdag nog een echo gehad en onderzoek, gyn zag dat baarmoedermond iets open stond en zei het kon nog even duren maar het begon wel.
    Die middag kreeg ik echt weeën, ik heb al 2 kinderen en herkende het gevoel...ik heb wel flinke stolsels verloren en alles nagekeken, voor zover ik heb gezien zat er geen vruchtje/zakje bij? Na ongeveer 3 uur werd de pijn minder, in het begin dacht ik de pijstillers begonnen eindelijk te werken maar op gegeven moment was het helemaal weg. Ik begon al te denken dat het dit was geweest en vond het al vreemd want de vorige mikraam was vele malen heftiger, meer bloed en ook meer bloedproppen stolsels en echt weefsel.
    Nu begon de buikkramp echter de dag erna terug te komen, alleen niet meer zo heftig en ik heb een hele harde buik en drukkend gevoel al dagen..precies boven mijn schaambeen...ik heb gewoon het gevoel er zit nog iets. Ik ben net gaan douchen en omdat ik het al niet vertrouw ben ik zelf gaan voelen en ik voel gewoon dat mijn baarmoedermond nog openstaat en ik voel ook weefsel "uitsteken" ..ik kon er zomaar een propje vanaf trekken! Dit kan toch niet goed zijn of wel?
    Kan het dat de werkelijke miskraam nog moet komen en is het verantwoord te wachten tot mijn volgende controle en echo woensdag as?!
    Ik heb geen koorts en ook geen onverdraaglijke pijn maar ben wel ongerust!

Alvast bedankt voor het lezen van mijn hele verhaal!

Niesje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Niesje,

Het klinkt als of het niet helemaal goed wil afkomen......
    Wat je kan proberen is een keer flink persen op de hoop dat wat je voelt eruit komt, lukt dit niet dan zou ik niet wachten tot woensdag. En als je blijft vloeien zou ik ook niet wachten tot morgen maar alsnog contact opnemen met het ziekenhuis. Als je dit niet al gedaan hebt.
    Sterkte!
    Imke

3. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ik vloei bijna niet meer en heb nu ook haast geen buikkrampjes meer.
    Ik zal het eens proberen met persen en anders bellen, hoewel ik eigenlijk een beetje klaar ben met het Ziekenhuis :(

Deel Deze Pagina