Bijzondere presentjes 1 jaar

Discussion in 'De lounge' started by frummelke86, Aug 15, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,040
    2,726
    113
    Female
    Ik wil de hulplijn inschakelen.
    Onze mup wordt over 2 weken 1 jaar.
    Nu wil ik voor de oma's iets ludieks. Zij passen namelijk allebei 1 middag in de week op. Zoiets als een mooie foto of knutselwerkje en een verslag van het functioneringsgesprek van het oppassen ;).Misschien in een leuk lijstje ofzo, dat krijg ik nog wel bedacht. Iets leuks voor opa is ook nog niet zo'n probleem. Maar nu komt het. Onze l. is geboren dmv ecd en mijn zus was de donor. Ze is dus een hele speciale tante. Ik heb me voorgenomen om met momenten onze dankbaarheid te tonen. Zo schrijf ik op kaartjes naar haar onze namen en schrijf ik er achter hoe trots ik ben dat we l. ook op onze kaart kunnen schrijven. Nu wil ik ook graag iets voor haar bedenken. Niet al te zoet of emotioneel maar wel weer iets waaruit blijkt dat l. dankzij haar er mag zijn en dus ook al 1 mag worden.
    Tweede puntje is dat ik voor mijn schoonmoeder ook iets wil geven voor mijn schoonvader die een jaar voor de geboorte van l. is overleden. Ik denk dan aan een knutselwerkje ofzo. Maar je merkt het al.....te weinig inspiratie. Die hoop ik dus hier op te kunnen doen. Dus dames.....shoot met die ideeën :cool:

nizzie86 likes this.
  2. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,710
    7,188
    113
    Female
    Ludiek, geen idee, maar ik maak vaak een fotoboek voor onze oppassers.

frummelke86 likes this.
  3. Chechi

Chechi Niet meer actief

#3 Chechi, Aug 15, 2021
    Last edited by a moderator: Aug 15, 2021
    Geen idee of je het too much vindt. Maar voor mijn vriend zijn verjaardag heb ik een sleutelhanger gegeven met de uitgetekende geluidsgolven van ons zoontje zijn eerste schaterlach. Zoiets kun je ook doen. Evt op een sieraad of in een foto lijst. Met de tekst: deze schaterlach horen we dankzij jou.

Als je kindje ouder zou zijn zou dat ook de geluidsgolven van ene gesproken tekst kunnen zijn zoals dankjewel (eventueel als cadeau voor de toekomst).

Ik heb overigens ook wel eens gezien dat kindjes iets tekenen en dat dit gegraveerd wordt op bijv een sieraad.

Verder hebben wij onze kraamhulp de eerste week een armband met kompas bedeltje gegeven. Met daarbij de tekst; dankjewel dat je ons kersverse gezin richting hebt gegeven. Je zus heeft natuurlijk jullie gezin richting gegeven, dus iets met een kompas kan mooi symbolisch zijn.

Voor schoonmoeder kan het mooi zijn om door een grafisch ontwerper een tekening te laten maken van een opa die haar kleinkind vast heeft. Zoiets heeft een kennis laatst aan haar moeder gegeven. Haar vader heeft haar jongste zoontje ook niet gekend.

Attached Files:

Tranquila, nizzie86 and frummelke86 like this.
  4. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,040
    2,726
    113
    Female
    Echt supermooi!

Chechi likes this.

Share This Page