Ik ben 16 dagen geleden begonnen met de microgynon pil maar ik ben al vanaf die dag dus ongesteld. De eerste paar dagen (5) was ik net als anders gewoon ongesteld maar vanaf dag 6 blijf ik steeds wat bloed houden met afvegen en plassen. Het is niet veel hoor, maar wel nét teveel om geen tampon te gebruiken. Ik ben een paar maanden geleden ook al begonnen met de mycrogynon 30 pil maar al snel weer gestopt omdat ik last kreeg van stemmingswisselingen. Ik wilde het nu dus nog maar een keer proberen en opzich gaat het goed maar ik blijf dus lichtjes ongesteld. Kan dit de werking van de pil ook beinvloeden? Of moet ik misschien een andere pil nemen?
kan gebeuren de eerste cyclus dat je de pil slikt. ik had het ook. na je stopweek is het weer over en het beinvloed de werking als het goed is niet.
Heb ik ook gehad hoor! Doorbraakbloedingen of spottingen. Ik had ook na gemeenschap contactbloedinkjes en die hielden na de eerste menstruatie weer op. Lekker doorgaan met die pil, switchen zou ik pas doen als na een paar maanden het nog zo is. Succes ermee!
bij mij ook zo, de eerste 3 maanden was goed enkelt 1a2 doorbraakbloedingen gehad toen 3 maanden continu doorbraakbloedingen. ik ben dus nu over gestapt naar de 3 fasepil
hier ook zwanger door de microgynon bij mij begon het met kleine bloedinkjes en de maand erna was ik zwanger
tsjong je hoort het vaker zwanger door de pil heen en het vaakst door de mocroginon hopelijk is het bij mij goed gegaan, die doorbraakbloedingen was niet rood bloedverlies maar oud bruin, als ik een stopweek had werd ik niet ongesteld maar 2a3 dagen bruin bloedverlies erg onzeker geweest en vaak getest maar niet zwanger dus wel zwangerschaps kwalen (dikkere buik, gevoelige borsten en vaker plassen) nu de 3 fase pil werd ik wel ongesteld 2 dagen helder bloedverlies en dan weer oud bruin klachten gaan nu over testen negatief dus niet zwanger