Hallo allemaal... Mijn zoontje is de afgelopen week flink ziek geweest en heeft weer eens het zoveelste virus onder de leden... (koorts gehad, klieren flink opgezet en keel fors geirriteerd van het hoesten) Hij hoest en reutelt al 4 a 5 maanden maar sinds vorige week zondag was het erg extreem... Hij heeft nu pompjes en druppeltjes van vsm en kwa het hoesten gaat het sinds vandaag iets beter... Maar waar het om gaat in het volgende... Sinds hij dus zo ziek is/was, wilt hij de fles niet meer drinken (oke, dat is normaal als ze ziek zijn, dat ze niet echt willen eten), maar als ik van de flesvoeding een bordje pap maak, eet hij het wel groten deels op. Ook het fruit en het middageten eet hij zonder problemen... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar zo laten gaan en uiteindelijk zal hij de fles weer drinken? Wat denken jullie ervan en/of herkent dit iemand?
Op die leeftijd dronk Nathan helemaal geen flessen meer. At 's ochtends en 's avonds een bordje pap en dronk verder uit een antilek beker.. Misschien komt het drinken uit de fles nog wel hoor maar sommige kindjes zijn gewoon snel van de flessen af..
mischien heeft het met de tandjes te maken,hier wou hij ook een tijdje niet meer. de speen deed zeer met zuigen,met een lepeltje voorzichtig wou hij wel. later dronk hij er weer uit.
Tandjes zie ik nog niet doorkomen... Hij drinkt een 25cc uit de fles en daarna blijft hij hem weigeren... Als ik dan een bordje pap ervan maak, eet hij redelijk goed. Is dit gewoon een periode of kan het zijn dat hij totaal niet meer uit de fles wilt drinken? De melk in de tuitbeker doen werkt ook niet... Kwa het ziek zijn, gaat het nu stukke beter (hoesten doet hij nog nauwelijks, alleen snot/slijm hoor je reutelen), denk niet dat het daar nog iets mee te maken heeft?