Ff een stomme vraag hoor Maar als je staande onder de douche geklust heb verminderd daardoor de kans op zwanger raken ten opzichte van op bed klussen? Ik bedoel zo staand loopt het er gelijk weer uit en als je ligt kun je even 10 minuten blijven liggen.
Volgens mij kan het op iedere manier raak zijn. Loopt altijd wel wat uit. En er zijn genoeg stellen die niet even die tien minuten blijven liggen en toch ook zwanger worden
miss word het ietsje moeilijker door de warmte en het water? las dat dat niet bevorderlijk voor het zaad is.. maar denk zeker wel dat je zwanger kunt worden zo hoor..
Oehh en bij ons gaat het toch al niet van 123 hup nou hopen dat mede doordat we op het moment erg weinig kunnen klussen manlief superzaad heeft hihi dat ze dolblij zijn vrij gelaten te worden dat ze een gat in de luch springen van moment van vrijlaten dat ze linia recta de goeie ricting in springen en verder zwemmen
scheelt dat het peleton al word losgelaten net voor de baarmoeder hahaha.. kunnen ze lekker hard racen voor de eerste plaats miss werkt staand wel beter voor jou en ben je nu snel zwanger. positief blijven he
t kan op alle manieren raak zijn! Hoe je het ook doet, als er maar sperma van je man in je vagina komt.. Daar hoeven dan alleen maar een paar goede zwemmertjes bij te zitten, en je ei moet er klaar voor zijn, dan kan het zo patsboem raak zijn hoor!
Zou een briljant voorbehoedsmiddel zijn, gewoon staand vrijen en dan raak je niet zwanger Nee hoor, je kunt altijd zwanger raken, van welk standje ook
Stel je voor dat er miljarden zaadjes tegelijk naar binnen komen. Je hebt er maar 1 nodig! De rest loopt er weer uit, maar het blijft een wedstrijd! Dus ook staand kan je zwanger worden Zolang sperma niet in aanraking komt met zuurstof of water (wat me niet lijkt als je sex hebt) is er niks aan de hand.
dank jullie wel voor al jullie antwoorden laten we hopen dat er een zwemmertje tussen dat peleton zat die zich niks van de positie heeft aangetrokken en lekker door is gezwommen