Ik had anderhalve week geleden een topic geplaatst dat ik weer ben begonnen met de pil omdat mijn endometriose weer opspeelt en pijn in buik etc..heb gewacht tot ik weer ongi zou worden op zondag kreeg ik dus een zware ongi de hele dag..en is toen ook weer gestopt ben toen eind van die week de pil weer gaan slikken. Maar ik ben zo misselijk zo extreem misselijk het is niet goed gewoon..vanochtend er ook bij overgegeven ik dacht o mij god zou ik toch zwanger zijn heb een test gedaan van kruidvat en ja hoor 2 streepjes ik zit hier gewoon te janken moet het mijn man nog vertellen die komt over een uur thuis.. Ik ben wel heel blij hoor maar ik heb toch de pil geslikt afgelopen week want was er van overtuigd dat ik niet zwanger was door die bloeding die ik nu dus ook niet kan plaatsen. Het enige wat ik heb is zware misselijkheid...
Allereerst gefeliciteerd! Hopelijk gaat de misselijkheid snel over en kan je gaan genieten. Die bloeding zou misschien een innestelbloeding kunnen zijn? Succes!
Van harte gefeliciteerd. En dat je de pil geslikt hebt kan geen kwaad hoor, dus maak je daar niet druk om. Probeer te genieten, die misselijkheid gaat hopelijk ook snel over.