Vannacht heb ik na een verjaardag een test gedaan. Twee dagen na vermoedelijke Nod en Ik had vrij veel gedronken. Ik weet niet of dat effect kan hebben op de uitslag. Mijn urine was iig niet zo heel erg geconcentreerd. Anyways.... Ik denk wat te zien, maar het is zo licht. Ik ben bekend met laat positief testen dus het zou niet zo heel vreemd zijn. Ik plaats voor de zekerheid een foto maar de kwaliteit zal wel achteruit gaan. Maar wat zouden jullie adviseren? Wanneer kan ik het beste weer testen? Dit is trouwens een test van de supermarkt. Merk onbekend. Ook heb ik steeds spiertrekkingen onder in mijn buik. Echt de godganse tijd door. Net als bij een tril oog. Ik weet niet of dit nog wat betekend?
Okee. Jullie geven weer een beetje hoop dames. Alleen het nadeel is, mijn man wil niet dat ik alleen test. Dat heeft er mee te maken dat ik in mijn eentje vorig jaar een positieve test in handen had en helemaal overstuur was. En die wil natuurlijk ook niet dat ik altijd maar met testen bezig ben, want jah... als je zwanger bent dan word dat vanzelf wel duidelijk :/ Dus ik dacht dat het dan misschien verstandig was om tot vrijdag te wachten. En dan met ochtend urine. Dan zou het toch al wel duidelijk moeten zijn neem ik aan? Of toch maar morgenvroeg doen? Ik weet het niet...
Ik zie niet echt wat.. maar ik zou niet gelijk de volgende dag alweer testen hoor, het beste is geloof ik om 2-3 dagen ertussen te laten. Succes!
Ik zie ook iets blauwigs maar goed als dat van dat gladdige spul is net bij kruidvat early die veroorzaakt ook doordruk strepen wat dus niks is.. maar ik zie het wel
Ai... Ja het was indd zo'n gladde test. Net alsof het een stukje lamineerfolie was... hmmm... dan zal het misschien wel niets zijn geweest. Ik wacht het nog even af.
Ja kan nog alle kanten op hoor! Maar zou liever gewoon de kruidvat 2 voor 5 pakken dan heb je die gekkigheid niet. Hij ziet er zoiezo niet uit als smalle streepjes dus dat is een goed teken !
Ik zie eigenlijk niets . Maar ben je zeker van je ovulatiedag dmv ovulatietesten? Want veelal als je 2 dagen overtijd bent, test je met een normale test al positief (indien zwanger). Wellicht zit je dus nog voor je NOD, omdat je ei later was?
Ik doe geen ovulatie testen, maar houd mijn slijm in de gaten omdat deze precies met mijn eisprong loopt. Het zou misschien een beetje kunnen verschillenen dat mijn ei niet zondags is gesprongen maar iets later. Iig niet veel later na mijn idee. Maar zoals ik al eerder schreef. Ik ben bekend met laat positief testen bij een zwangerschap. Ik zal vrijdagochtend een nieuwe doen van k2v5
Heb even op mijn ipad met de instellingen van kleur en licht zitten spelen en dan zie ik wel iets lichtblauws... Staat hij een beetje meer naar links naar de controlestreep toe misschien? Verder ben ik niet zo'n fan van kv testen. Op 10 dpo had ik een heel vaag lijntje en duurde lang voordat hij genoeg droogde, en met de nieuwe predictor early een lichtroze, maar duidelijk streepje, binnen een minuut. Die is gevoeliger, maar ook duurder Ik ga duimen voor je!