Vanochtend 2 dagen na mijn NOD deze test! Ben zo ontzettend blij, maar ook bang en onzeker vanwege mijn miskraam in april. Hoop zo dat het nu goed gaat! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt nog niet echt geloof ik
Gefeliciteerd!! Ook ik heb afgelopen weekend weer super positief getest na ma januari en uiteindelijk curretage in april. Dus.ongelovelijk blij!!! Ik voel alleen heel erg weinig vergeleken vorig x. Nu lleen gevoelige tepels en that's it! voel niets van steekjes oid. Ik snap heel goed dat je je ook zo onzeker voelt. Zal dit jullie eerste kindje worden? Die van ons wel... Proberen het positief te blijven bekijken!!! hoe moeilijk dat ook is af en toe... xx
jij ook gefeliciteerd!!! Dit wordt ons 2e kindje. Hebben al een zoontje van 2. Ik probeer idd positief te blijven, meer kun je niet doen.
Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap ik heb voor m'n oudste een mk gehad met 10 weken en had daarom de zwangerschap bij dochterlief pas bekend gemaakt met 17 weken, zo bang was ik.. Nu alweer me 3e zwangerschap (nou ja 4e dus ) hoop voor jou een fijne zwangerschap
Wat fijn! Van harte gefeliciteerd!! Kan me heel goed voorstellen dat het eng is. Ik heb een MA in maart gehad en uiteindelijk een curretage in april. Ben nu ook weer zwanger en vind het ook super eng. Maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten en positief te blijven!!