Help,ik begrijp er niks meer van ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bil44, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    24 juli heb ik mijn menstruatie gehad

Ik heb ovulatietesten gebruikt van dag 15-23,geen piek gevonden dus mee gestopt (ik dacht toen te laat begonnen..)
    Dinsdag op dag 37 mega tuur zwangerschaps test en vanochtend had ik weer een tuur? test
    Nouja ik zie wel een streep maar ja niet binnen tijd (ruim 2uur later toen ik thuis kwam) en niet echt heel roze ofzo

Dinsdag en woensdag heb ik een beetje bruin bloed verloren (half inlegkruisje totaal) met heel veel slijm. :confused:

Iemand theorieën? :(
    Ik snap er namelijk helemaal niks meer van
    Hij moet toch donkerder zijn als er iets is..?
    Zou het toch een menstruatie geweest zijn zo weinig?
    Praat ik het mezelf aan doordat ik te graag wil?

Symptomen zijn donkere aders borst en af en toe misselijk waarvan ik nog twijfel of ik het me niet aanpraat.

Hieronder test van dag 37 na 5 minuten,En van vandaag dag 41 na 5 minuten en opgedroogd na 2uur

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks op je testen.
    Na 4 dagen had hij zeker flink donkerder moeten zijn.

Bil44 vindt dit leuk.
  3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Alleen op de onderste test lijk ik heel licht een streepje te zien; maar wat ik zie staat te dicht tegen de controlestreep.
    Aan je cycli te zien ben je wel al lang vam anticonceptie af?

Bil44 vindt dit leuk.
  4. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Op die onderste zie ik de streep redelijk in het echt, maar inderdaad wel dichter bij de controle dan zou moeten en ik vind hem niet roze? Dus zou het wel een indroger kunnen zijn?
    En daarbij als het positief is moet hij dan niet donkerder zijn?

Ik ben al ruim 2 jaar van anticonceptie af.
    Ik begin me af te vragen of ik deze ronde dan wel een eisprong gehad heb
    Of een mega laat ei?
    Of toch een mini menstruatie hebben gehad? :(

Me lichaam doet in ieder geval erg gek :cry:

5. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Bedankt voor het turen :)

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als je 4 dagen geleden ook al iets zag op de test zou het inmiddels inderdaad duidelijker moeten zijn :(
    Heb je eerdere rondes ook al ovulatietesten gedaan?

7. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Vorig jaar wel een paar rondes gebruikt, toen had ik inderdaad vaak een positieve ovulatie test tussen dag 22-26.
    Daarna hebben we even rust genomen omdat ik er teveel mee bezig was en het brak mij op

Afgelopen jaar hebben we dus ook niet 'bewust' geklust, en nu sinds mei wel weer bewust aan het klussen en deze maand toch weer begonnen met ovulatie testen erbij.

Het vervelende is dat ik gewoon niet door getest heb met de ovulatie testen omdat ik dacht misschien te laat begonnen was vanwege de vakantie.
    Dag 23 14:30 was tegen knal aan maar toen heb ik dus niet meer bijgehaald :mad: dom dom dom, en daar heb ik nu wel spijt van.:|

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Lijkt me heel lastig als je zo'n wisselende cyclus hebt. Ik zou over 2 dagen nog eems testen en als je daar geen duidelijker streepje op ziet dan maar wachten op je menstruatie. En voor de zekerheid toch met enige regelmaat blijven klussen, voor het geval je toch alweer in een nieuwe cyclus zou zitten...

9. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Ja inderdaad, dat ga ik zeker doen. Bedankt :)

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie ook niets.Kan het niet zijn dat je afgelopen week je eisprong hebt gehad? Met zwangerschapsklachten zou je al een duidelijkere test moeten hebben, Misselijkheid kan ok van de progesteron komen

Bil44 vindt dit leuk.
  11. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Bruin bloedverlies denk ik aan een innesteling. Misschien over een paar dagen weer een testje proberen. Pff ik snap je frustratie! Sterkte!

Bil44 vindt dit leuk.
  12. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik zie helaas ook niks op je testen

Bil44 vindt dit leuk.
  13. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Ja zou ook gerust kunnen, maar zou dat nog mogelijk zijn rond dag 35? Ik dacht dat met lange cylcus je geen eisprong hebt?

14. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Dankje wel voor het meedenken, ik hoop het alleen dan zou ik gister wel een positieve test gehad hebben toch? Ik ga dinsdag nog eens een testje proberen

15. Bil44

Bil44 Lid

19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor het meedenken :) raar lichaam

Deel Deze Pagina