Zou het niet doen.. Vind het geen naam voor een kind/mens. Jules is wel heel leuk en spreek je bijna hetzelfde uit!
nogmaals t gaat mij er niet om of jullie de naam mooi vinden of niet haha t gaat om of t kan als je met zo'n kinderwagen loopt. bedoel t niet verkeerd hoor of boos!! maar wij houden nou eenmaal van apartere namen...namen zoals lot, jan, sophia, thijmen en alle andere gangbare namen die je maar kan bedenken vinden wij namelijk weer verschrikkelijk. ieder zn mening zo toch gelukkig maar. en Jules vind ik dan ook weer echt niet mooi. anders uitgesproken en niet mooi geschreven sorry maar toch bedankt voor het meedenken
goed excuus voor een andere kinderwagen haha. nee alle gekheid. leuke naam en idd die kinderwagen gaat toch weer weg. wij hebben wel de standaard namen haha jarno lotte milan en femke. daar houden wij van. vidn het leuk dat mensen een andere smaak hebben anders hadden we allemaal de zelfde naam gewoon lekker joolz doen
Gewoon doen hoor Ik heb een maxi cosi Mila en er zijn vast ook mensen met eenzelfde buggy wiens dochter Mila heten....!!
Kan wel, maar ik zou het persoonlijk wel met een 's' schrijven, dus Jools. Een 'z' ziet er gekunsteld uit, en in de uitspraak maakt het niet uit. Heb je meteen niet meer dezelfde naam als de kinderwagen
Laat ik Engelse/gekunselde namen nu vre-se-lijk vinden maar deze is leuk!! Vrolijk, niet ordi, gewoon leuk. Ik zou alleen even kijken welke schrijfwijze het meest voorkomt Joolz of Jools. Het is volgensmij een koosnaampje voor Juliette bij de Britten.
klaasje wat leuk!!!! dat wist ik niet hihi! ik vind Joolz persoonlijk net ietsje leuker dan Jools...slaat nergens op i know haha maar toch! en juist ook omdat ie met z minder voorkomt dan met s toch leuk om te lezen dat de meeste reacties positief zijn!
Ik vind de uitspraak leuk maar schrijfwijze niet zo. Die Z op het einde, neeee, niet mijn ding. (te hip ofzo) Zou zelf dan voor Juul of Jules gaan.. al vind ik die laatste meer naar een jongensnaam neigen
Leuk! Gewoon doen!! Hoe spreek je het precies uit? Ik als djoels namelijk maar weer niet of dat de bedoeling is? Ons zoontje heet Quinn en heel toevallig hebben we een Quinny kinderwagen... Bijna niemand heeft het ooit gemerkt en degene die t wel zagen vonden t alleen maar leuk.
Nee, ik vind het echt niet kunnen. Los van de kinderwagen (wat ik reden genoeg vind) vind ik Joolz ook geen volledige naam, maar een afkorting van namen als Julie of Julia.
Ik vind Joolz niet leuk, Jools wel, die stond hier ook lang op t lijstje. Inmiddels hebben we toch voor een andere naam gekozen. Ik houd wel van aparte namen!