Zaterdag was met temp 36,9. Zondag opeens gezakt naar 36,6. Zondagavond opeens enorm felle stekende buikpijn. Kon niet liggen, zitten of staan. Vanmorgen temp gestegen naar 37,2. We hebben het weekend goed geklust! Zou het kunnen? Liefs Marjo
Dat je zwanger bent kun je pas aan het eind van je cyclus zien. Maar je kunt in ieder geval vaststellen dat je eisprong geweest is als je temperatuur de komende 3 dagen in ieder geval hoog blijft. Maar zo te zien gaat dat wel gebeuren en in principe moet de temp nou hoog blijven en je ziet tegen de tijd dat je ongi gaat worden dat je temp weer gaat zakken als het eitje niet bevrucht is. Blijft de temp hoog na je noddag dan kun je een testje wagen. xxx Joyce
@ Hoi Katootje....hoest nu met jou? Lang niet gezien! Zou het dit keer echt kunnen? Heb dit zo nog nooit eerder gehad! Raar he! Was dat nu me eisprong? Maar het was pas CD11. is dat niet veel te vroeg? Liefs en suc6! Marjo
Ik sluit me bij Jent aan. Zeer waarschijnlijk heb je een eisprong gehad. Maar dit betekent nog niet dat je eitje bevrucht is. Staat daar helemaal los van. Enne Muus....gooi die thermometer eens aan de kant.
De 1 krijgt de eisprong vroeg, de ander laat daar is geen touw aan vast te knopen, maar hopelijk krijg je enigsinds na een aantal cyclussen tempen enig idee wanneer jij ongeveer je eisprong hebt. daar is het voor bedoeld. Hoge temp op het eind wil namelijk niet altijd zeggen dat je zwanger bent, die kan namelijk ook tijdens de menstruatie pas weer zakken. Succes. Als je wil kun je ook bij het kopje tempkaartjes meedoen is wat makkelijker kun je ook andere tempkaartjes bekijken. dan he je eerder door hoe het precies werkt. xxx joyce
@ Jent....thanx! @ Katootje....weet het meid, maar ik moet toch een beetje kijk hebben op wanneer me eisprong is! Hoest nu bij jou? Nog steeds proberen? Liefs Marjo
@ Hoi meiden....nou was me temp afgelopen dinsdag 36,8. Gister weer gestegen naar 37,3. Gistermiddag wat bruin slijmerige troep. Nu alles weg. Ook geen stekende pijn meer. Vanmorgen tenp nog steeds 37,3. Ben eens benieuwd! (verwacht er niks van hoor! maar toch....hoop doet leven toch! Zit nu op CD15. Liefs Marjo