Sjeetje...

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wat een vruchtbare maand is het geweest...er zijn ineens zoveel zwangeren bij!
    Ik ben echt heel blij voor ze, maar ik heb ook wel een klein beetje medelijden met mezelf... :cry:
    Erg he... :oops:

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    nee hoor san, dat is niet erg vind ik, ik herken het bij mezelf ook hoor!
    Ik gun het iedereen van harte ......... maar mezelf toch ook heel erg!
    Heel veel succes!
    Knuffel Moontje

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    yep...hier precies zo!

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    zie je wel, we zijn allemaal het zelfde.......

5. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    precies.. ik ben ook niet jaloers hoor, ik heb vroeger geleerd : jaloezie is afgunst!.. en ik gun het iedereen!...... maarja, ik hoor toch ook bij iedereen!

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, ik ben gewoon ronduit jaloers hoor... :)
    En ook op de leeftijd van sommige....
    10 jaar bij mij eraf en ik had veel meer mogelijkheden gehad...
    Volgend jaar word ik 40...dan is IVF ook al geen optie meer... :(

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hey San,

Ik begrijp je heel goed hoor! Je vraagt je op deze momenten af "waarom ik niet?".... Ik heb dit vaak als ik weer ongi ben geworden...
    Nou lieve schat, verlies de moed niet, ik weet zeker jouw tijd komt ook!

Kus, An ;)

8. Niet meer actief

goedemorgen

hey san ik heb dat ook gun het iedereen maar mezelf ook nog meer erg he als je zo denkt al ben ik blij voor iedereen ik heb ook al de leeftijd en heb net een baarmoeder/eileider onderzoek gehad was geen pretje maar doe het met veel liefde de operatie die ik er voor heb gedaan was ook zwaar maar alles is het meer dan waard als je straks hoe dan ook of het nu op natuurlijke manier of via IVF een klein wondertje in mijn buik mag groeien het is en blijft een wonder wie weet komt mijn kerstwens uit

moed houden knuffel

liefs kaley

9. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey sandra en kayle,

Ik weet het, ben ook pas achter in de twintig, maar inderdaad wat je zegt sandra, al die meiden van 20 21 jaar jeetje! toen was ik er nog helemaal niet mee bezig terwijl me vriend en ik al bijna 13 jaar bij elkaar zijn!... was ik toch maar wat eerder begonnen!... hoop voor jullie dat het snel lukt!.... en ik vind dat je jaloers mag zijn hoor!

10. Anne5

Anne5 Lid

Mar 6, 2006
    84
    0
    0
    Hi Sandra,

Houd moed!

liefs Anne

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat ben ik dus ook net geworden... ;)
    En ik had een mini-streepje....ook al was het dan op een superfoute, onbetrouwbare Romed-test... ;)
    Ik wist dus ook gerust dat ik niet zwanger was, maar je gaat toch echt twijfelen....
    En dat, terwijl ik de test juist deed om te laten zien dat ie niet betrouwbaar was.... :)

12. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    het is volgens mij heel normaal dat je jaloers bent hoor! je misgunt het ieder ander niet maar jezelf ook niet!

ik heb hetzelfde hoor! dan lees je wat berichtjes en dan zie je dat die banner is aangepast in ik ben zoveel weken zwanger en dan voel je echt een steek van jaloezie!
    soms als ik in de stad looop zie ik zoveel kinderen / babyas en zwangere vrouwen dat het bijna niet meer bijzonder lijkt te zijn , maar dat is het wel en ik wil het ook zooooooooo graag en misschien is dat het wel, ik wil te graag?! :(

maar hoop blijven houden hoor! onze tijd om de banner aan te passen komt echt wel een keer! ;)

succes deze maand!

13. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA, inderdaad, zie je mensen in de stad met tig kinderen en een zwangere buik en dan denk ik....het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar dat is het helemaal niet en als je dan een misklraam krijgt is het helemaal niet meer zo vanzelfsprekend zoals iedereen erover doet!

Ik gun het iedereen van harte, maar mezelf ook heel erg.Ik denk ook wel eens, was ik er maar eerder aan begonnen (ben al 10 jaar met mijn man en zijn 3,5 jaar getrouwd). Waarom hebben we dat dan niet gedaan? Simpel: omdat we allebei gestudeerd hebben, en beide een goeie baan, en al onze zaakje tiptop geregeld wilde hebben voordat we kinderen kregen. Ben nu ook een stuk verstandiger/wijzer dan 10 jaar terug. Nu hebben we alles voor elkaar...maar ja, dan moeten die beebjes wel bij ons willen komen. Aan liefde, geluk en wijsheid zal het ze in ieder geval niet ontbreken bij ons.

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi San, mag ik me vandaag bij jou aansluiten.
    Ik kreeg van het weekend te horen dat de ex van mijn zwanger is (ze heeft er 3 van mijn man en nu zwanger van haar vriend). 3 weken geleden kreeg ik te horen dat het jonge vriendinnetje van mijn zwagertje zwanger is.

Vrijdag ben ik dus even compleet helemaal ingestort. Huilbuien, janken, schreeuwen, onbegrip (hoezo lukt het hun en mij niet) enz. Alles wat bij jaloezie hoort. Normaal ben ik niet jaloers en gun ik iedereen het allerbeste van de wereld. Maar nu knapte er iets.....

Dus meid......... ik voel echt ontzettend met je mee....... en ik hoop echt van harte, dat het voor ons 'ouwetjes' ook nog is weggelegd.....

een hele lieve dikke kus!

15. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja san het is allemaal erg kl*te .
    ik heb ook een baal dag .
    1 na de ander is aan het bevallen ,en er komen weer tig zwangere bij.
    krijg er echt de ...... van.

zo ff lekker klagen dat lucht weer een beetje op.

hopelijk heeft de kerstman wat in petto want aan die sint heb je ook weinig

16. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    klinkt idd allemaal erg herkenbaar meis.
    je hoeft helemaal niet te zeggen dat je het erg vindt dat je je zo voelt, want das heel begrijpelijk.
    iedere keer als je ongi wordt is dat zo'n klote gevoel....en dat neemt elke maand toe, dat gevoel.
    Meis, jouw tijd komt echt...

dikke knuffel,
    Daan

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ik kan me echt voorstellen dat je er van baalt hoor! Het valt ook niet mee als mensen om je heen zwanger worden en jij niet. En je hoeft je daar niet schuldig over te voelen.

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ach lieverds toch!

Ffkes een zeer welgemeende warme knuffel voor jullie van mij!

Keep the faith!

19. naomi33

naomi33 Bekend lid

Aug 18, 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hier ook :cry: we zitten nu alweer in ronde 15
    voor de 2 de :(
    en van dewi was ik gelijk zwanger
    maar we houden de moed er in :)
    maar dat valt niet altijd mee :(

liefs miranda

20. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    San.. hier nog zo eentje... zo jaloers als de pest!
    Schoonzusje zwanger binnen 2 maanden... (en nog kinderachtig gaan lopen doen ook he, 'we hebben gewonnen' enzo.. vreselijk)
    In eerste instantie heel erg jaloers, maar later dacht ik: het is ze gegund, en na die ene opmerking gun ik niemand zulke zelfingenomen ouders.. en dus gun ik het ze liever niet.. bah bah.

Maar goed... ik heb in tegenstelling tot jou nog ruim de tijd. Ik gun het je echt van harte!

(kijk, er is verschil tussen mensen die aan de gevoelens van anderen denken voordat ze een opmerking maken en mensen die er een spelletje van maken om anderen de grond in te boren... jij behoort voor mij heel duidelijk bij de eerste groep meis!)

Share This Page