Hahah fafa zo erg wil ik het allemaal niet maken maar ik vindt het gewoon niet nodig om het al zo vroeg te geven
ik kan me er ook niet druk om maken hoor. gluten, suiker, alcohol enz is allemaal verwaarloosbaar en in zeer kleine mate. het word echt wel onderzocht of iets mag of niet en zo niet, dan mag het niet verkocht worden.
Ik geef dus aan dat het aantal druppels daar weinig over zegt (die verschillen in grootte). De ingredientendeclaratie is een stuk betrouwbaarder als het gaat om weten wat er in een product zit
Geef je borstvoeding? Raad eens wat daar in heel kleine hoeveelheid in zit??? Niet zo druk maken en de verhoudingen blijven zien
Ik begrijp het wel. Ik was ook heel erg verbaasd toen ik las dat er notenolie in sommige vitamine D zit. Per toeval kwam ik daar tijdens mijn zwangerschap achter, maar daar zou ik zelf nooit om gedacht hebben. Mijn man heeft een notenallergie. En een notenallergie kan behoorlijk heftig en gevaarlijk zijn, dus ik wil mijn dochter nog geen noten geven tot dat ze kan aangeven dat ze last heeft. Zeker nog niet als ze net geboren is dus... En misschien valt het in die hoeveelheden wel mee, maar ik verbaas me ook over de dingen die in dingen zitten die aan baby's worden gegeven.
Voor zover ik weet is die olie altijd zo gezuiverd dat er geen eiwitten meer in zitten en je er dus niet allergisch op reageert.