Ik was net bij de action voor ovuatietesten en kon ze niet vinden dus vroeg aan iemand of ze ze nog hadden.. toen vertelde die mevrouw mij dat de ovulatie en zwangerschapstesten weer uit het assortiment gaan! de ovulatie testen schijnen er al uit te zijn.. en de zwangerschapstesten gaan er uit.. dus meiden.. als jullie ze nog willen en ze hebben ze nog bij de action bij jullie in de buurt.. INSLAAN! haha Ze schijnen wel ooit weer terug te komen maar wanneer kon ze niet zeggen.. Ik las trouwens dat ze dezelfde ook bij de wibra verkochten?
Staat er een streep door de streepjescode in het schap? Hier namelijk nog niet vorige week. Dat zou inhouden dat ze nog komen.
dat heb ik niet gezien.. ze waren er namelijk niet meer Ik vertel hier alleen wat die mevrouw mij vertelde...
Ik heb bij de action gewerkt 10 jaar, en idd, je moet letten op het prijskaartje vóór het product in het vak. Staat er een streep door de streepjescode dan komt het (voorlopig) niet meer binnen. Zit er een blauw kaartje voor dan ligt het product ook nog in het magazijn. En alles wat bij de action uit het assortiment gaat, kan zo twee weken later weer nieuw binnen komen in een nieuwe verpakking of een andere kleur. Ik hoorde dat dezelfde testen ook bij de wibra te krijgen zijn voor dezelfde prijs.
Heeft wibra ook ovulatietesten? Wibra ligt bekant in mijn achtertuin en voor de action moet ik in de auto haha
Persoonlijk snap ik het wel want de meeste vrouwen hebben ook geen goede ervaringen met de ovulatietesten van de Action (ik ook niet)! Over de zwangerschapstesten kan ik persoonlijk niks zeggen want heb ze niet geprobeerd. Ja die bij de Wibra zijn dezelfde als die van de Action.
"de meeste vrouwen?" ik heb alleen maar goed verhalen gehoord hoor over de action testen! ik vind ze ook erg fijn! maar goed we zullen zien hoe het verder verloopt.. ik wilde het hier alleen plaatsen voor de meiden die er dus goede ervaringen mee hebben.. ik dacht dat die het wel fijn zouden vinden om te weten zodat ze misschien nog wat in konden slaan
Ik gebruik ze ook en op één pakje na lieten ze allemaal prima mijn piek zien (in dat pakje bleven alle testen wit en aan temperatuur kon ik zien dat dat niet kon kloppen dus direct met een nieuw pak erachteraan getest)
Typisch, ik heb alleen maar slechte verhalen gehoord over de ovulatietesten van de Action. Hebben we toch beiden andere vrouwen gesproken
Ik ben na het lezen van dit bericht snel naar de Action gereden en heb 4 doosjes gekocht . Ben ook heel positief over deze testen en de prijs is natuurlijk ook heel fijn. Hier waren ze nog volop verkrijgbaar en er stond ook geen streep door het papiertje voor het schap. Maar de zekerheid maar wat extra gekocht.