Kan toucheren de bevalling opwekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ben vanmorgen getoucheerd en bmm was bijna helemaal verstreken en ruim een cm ontsluiting. Iemand er ervaring mee dat toucheren de boel op gang brengt.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep! hier begon het die dag meteen te rommelen. heb hele huis schoongemaakt en s avonds toucheerden ze weer had ik 3 cm in plaats van 1 die morgen. toen vliezen gebroken en met 38wk5dg bevallen van onze oudste dochter!

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik word er nerveus van! Heb wat meer krampjes en steekjes. Dinsdag gaan ze weer kijken en dan ergens eind van de week inleiden.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gewoon even bezig blijven en veel lopen. als het dan niet doorzet moet je wachten tot dinsdag vrees ik

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Bezig blijven zit er niet in helaas. Zware bi. Maar het liefst wacht ik nog een weekje dus zou het niet erg vinden.

6. Ellen81

Ellen81 Lid

7 jan 2011
    7
    0
    0
    Doetinchem
    Ik weet niet of het toeval was, ook de ochtend de vk getoucheerd. 1cm ontsluiting en (nog) geen verweekte bmm. 20:30 uur begon iets te rommelen en
    21:45 savonds is ze toen geboren :)
    Succes met de laatste lootjes!

7. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik weet niet of het bij mij echt het toucheren is geweest, maar de VK heeft mij met 38w en 6d gestript s morgens en daarna begonnen al meteen de pijntjes te komen (ik dacht dat het van het strippen was, maar achteraf bleken dat weeën) en 's middags zijn mijn vliezen gebroken. 32 uur later is de kleine man ter wereld gekomen :).. oorspronkelijke plan was om de dag erna ingeleid te worden, dus achteraf toch wel blij dat het in ieder geval toch nog vanzelf op gang gekomen is.

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn verloskundige vertelde vorige week dat als strippen nog niet mogelijk is, ze wat kunnen masseren vanbinnen. Daardoor zouden ook hormonen vrij komen die de bevalling kunnen opwekken.

9. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Whaaa hoe meer ik lees hoe zenuwachtiger ik word. Het is de derde keer maar vind het doodeng

10. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    ik werdt bij mijn oudste dochter smorgens rond half 11 gestript en rond 1 uur voelde ik de eerste kramp. had nog zoiets van jaja dat zal wel! dezelfde dag nog had ik mijn meisje in mijn armen!

11. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Spannend! Hoe gaat het nu?

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Nu gaat het goed. Voel weinig tot niks. Hoop echt dat ik nog ff mag wachten tot volgende week. :D

13. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ik ben met 37 weken getoucheerd, ben met 39+3 bevallen....

14. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Had je al ontsluiting toen?
    Manlief en ik zijn nu lekker aan het mopperen :D
    Zaterdag een verjaardag waar ik graag heen wil. 1 1/2 uur rijden. Hij vindt het niet verantwoord om daar heen te gaan.

Deel Deze Pagina