aanhoudende buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zonnebloem92, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Even een vraagje ik heb nu sinds een paar dagen enorme buikpijn onderin mijn buik, het voelt een beetje alsof er iets door mijn baarmoeder heen gaat ofzo de pijn is er de hele dag en vooral met lopen doet het zeer of als ik fiets.
    Elke stap of trap doet dan zeer en soms kan ik amper lopen of zitten.
    Heb gelezen over banden pijn of van die steken en heb soms ook erge steken(niet elke Dag maar af en toe) maar die steken zijn van korte duur en deze buikpijn is al dagen de hele dag aanwezig.
    Ik vroeg me af wie dit ook heeft en of je daar iets tegen kan doen? Want het is toch best vervelend en het belemmerd me soms wel in de dagelijkse bezigheden.

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Klinkt wel een beetje als bandenpijn, heb er zelf ook behoorlijk last van met lopen en traplopen! Je kunt proberen de pijn met warmte wat af te zwakken en misschien wat rustiger aan doen op die momenten dat je veel last hebt. :)

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Pijn bij je baarmoeder zei je? Straalt het misschien uit tot je schaambot? Herken je zelf iets in de symptomen van bekkeninstabiliteit? Daarbij kan lopen en fietsen ook pijnlijk zijn...

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    bandenpijn of blaasontstekking

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Blaasontsteking is inderdaad ook een goede optie!

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Blaasontsteking is het niet dus ik denk dat het mijn banden zijn.
    Voelt een beetje als een samentrekkend en krampachtig gevoel in mijn buik en onderaan mijn buik dat zeurende en drukkende gevoel.

Tot hoeveel weken blijf je hier last van houden? of houdt het niet op?

7. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Ik heb al weken last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik, en toen de vk er laatst tijdens een controle per ongeluk op drukte, heb ik haar zowat geslagen van de pijn. Ik dacht ook blaasontsteking, maar uit een kweekje bij huisarts bleek dat dat het niet was... Ik heb vaak last ervan bij of na inspanning, dus als ik een stuk heb gelopen of gefietst. Erg irritant gevoel...

Share This Page