Even een vraagje...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Luna26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Ik heb een vraag:

Onze dochter van 6 maand krijgt borstvoeding en sinds kort ook fruit en groentehap op haar verzoek. om de 4 uur ongeveer. ze kan nog maar ander half tot 2 uur wakker blijven.

Haar voedings momenten zijn

om 7/8 uur
    om 11/12 uur
    om 16/17 uur

en tot voor kort ook om 20/21 uur

maar nu sinds afgelopen 4 dagen blijft ze na de voeding van 16/17 uur slapen en wordt ze niet meer wakker dan slaapt ze zo vast, nu hebben we haar iedere keer maar rond 23/00 uur wakker gemaakt omdat ik dacht dat dat niet goed was voor haar om zo lang zonder voeding/vocht te slapen.

Wat denken jullie laten slapen of wakker maken?? ze slaapt trouwens al een hele poos de nacht door en ik denk als we haar niet wakker maken ze ook gewoon doorslaapt.

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik zou haar echter wel wakker maken een kind mag maar 8/10 uur zonder vocht op die leeftijd

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat ik begreep van cb is dat ze op die leeftijd de nacht door mogen slapen, maar dan heb je het over uiterlijk 12 tot 13 uur slapen. Ik zou haar dus toch wakker maken maar niet per se rond jouw bedtijd. Dat kan ook tijdens het journaal zeg maar.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zou wachten tot ze vanzelf kwam!
    Als ze om 16/17 uur gaat slapen, zou je even kunnen voeden om 22/23 uur. Dan kan ze daarna weer 6 uur verder slapen.

Deel Deze Pagina