Ik heb sinds gister (toen merkte ik het) dus dat mijn buik gespannen is als ik sta en loop. Ik hoef maar op te staan van de bank en mijn buik is gespannen. Doet geen pijn of wat dan ook. Als ik eventjes zit dan is het ook zo voorbij. Ik vroeg of meer mensen dit herkennen? Bij mijn dochtertje had ik dit totaal niet namelijk.
ik heb het ook.. denk zelf dat het gewoon harde buiken zijn.. maar af en toe wel heel vervelend. heb het ook niet elke keer als ik opsta oid maar wel regelmatig
Heel herkenbaar. DIT is m'n vierde zwangerschap en heb er extreem veel last van. Ik kan of geen eens boodschappen doen want dan krijg ik het benauwd door de gespannen buik. Heb het sowieso al snel benauwd doordat de baby heel hoog zit.
Ik heb dit ook sinds ongeveer 22 weken... Het is een overgevoelige baarmoeder. Blijf goed opletten wanneer het ongemakkelijk of pijnlijk gaat worden. bespreek het ook even met je vk als het aan blijft houden bij elke beweging. Wellicht dat ze je een tijdje rut aanraden. Je wilt op dat termijn niet dat het overgaat in weeën.
Ik heb er ook last van, zijn volgens mij geen harde buiken. Maar ik heb wel ook dat gespannen en strakke gevoel in de buik als ik sta en loop. Het stomme is is dat het niet altijd is, de ene dag heb ik er wel last van en de andere totaal niet. Het is net of de buik dan gewoon een groeispurtje maakt en de huid nog niet meegekomen is ofzo
Ik wou sowieso het weekend even aankijken. Want ons dochtertje is de afgelopen paar nachten ook een paar keer wakker geweest. Dus misschien niet genoeg rust? Als het maandag nog zo is, bel ik de verloskundige.
Ik had dit ook vooral op het einde. Buik leek wel op zijn Max te zitten. Heb veel moeten rusten. En inderdaad wat er al gezegd word hou het goed in de gaten. Liefs
Ik heb er ook heel veel last van en vaak voorweeen.. Ik verga soms van de pijn bij de normaalste dingen doen.